De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 16 feb 2007 21:03

Acire schreef:oh, bedankt voor de reacties.
Ik vrees echt dat ik nooit een geschikte moeder zal zijn... Maar goed, dat hoeft ook niet denk ik, geen ambities in die richting :)

leuke uitspraak. mensen die daar het hardst om roepen..... :wink:

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 16 feb 2007 21:20

Hmm.... jij denkt dat ik van gedachten verander...... Wie weet......

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 16 feb 2007 22:25

Toen wij gingen trouwen hadden we ook nog helemaal niet in gedachten of we kinderen wilden. We trouwden omdat we van elkaar hielden en nu nog houden, samen een toekomst op wilden bouwen enz.

En kijk eens, we hebben nu vier kinderen!
ja, dat is mijn mening dan he.....

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 17 feb 2007 09:09

Evelien schreef:
Acire schreef:oh, bedankt voor de reacties.
Ik vrees echt dat ik nooit een geschikte moeder zal zijn... Maar goed, dat hoeft ook niet denk ik, geen ambities in die richting :)

leuke uitspraak. mensen die daar het hardst om roepen..... :wink:

hahaha heb altijd gezegd geen kinderen voor mijn 30ste

gaat me aardig lukken volgens mij;-)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 17 feb 2007 15:44

Ik denk dat je jezelf vanzelf een geschikte moeder vindt als je er aan toe bent Acire! En ik weet soms ook niet waarom Sarah huilt, best frustrerend en gelukkig komt het minimaal voor.

Arm meisje, we moesten gister (eigenlijk met spoed) naar het zh om bloed te laten prikken voor verdere onderzoeken op een ziekte die ze heel misschien zou hebben.
Ze doen tegenwoordig een uitgebreid onderzoek nav de hielprik en daar komt regelmatig uit dat een baby een ziekte zou kunnen hebben, je moet dan binnen 24 uur naar het academisch ziekenhuis voor verdere onderzoeken. Ze hebben 4 keer moeten prikken om voldoende bloed te hebben :( Woensdag moeten we terug voor de uitslag. Het zou gaan om een vitaminegebrek wat ze gelukkig kunnen aanvullen met medicatie, maar dit zou ze wel dr hele leven lang moeten gebruiken. gelukkig komt het vaak voor dat ze je oproepen en onderzoeken voor 'niks' dus dat hopen we nu maar.

Volgens mij heeft er hier iemand honger, mn moederplicht roept weer :wink:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 17 feb 2007 19:45

Oef, dat is schrikken!

Het klinkt heel erg eng, Lammetje, maar hopelijk valt het mee.

Het is leuk al die uitgebreide onderzoeken die ze doen maar soms brengt het wel een hoop herrie in de keet dat (achteraf) soms eigenlijk niet nodig was geweest.

4 keer bloed prikken in zo'n klein tenger baby armpje. Het zal je dochter maar zijn en het zal je werk maar wezen om dat te moeten doen!
ja, dat is mijn mening dan he.....

sela

Berichtdoor sela » 17 feb 2007 19:56

nu, dat is zeker schrikken! benieuwd hoe het afloopt. hopelijk valt het mee.

wij hadden dat met de gehoortest. die mislukte tot drie keer toe. ik dacht echt oef.. en dan komen ze pas na een week of twee weken weer terug voor een volgende test. uiteindelijk was ie goed. en het lijkt ook nu of ze prima hoort. maar toch, je schrikt er wel van.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 feb 2007 13:31

Mijn aanstaande en ik hebben het af en toe wel eens over babynamen die we mooi vinden. Het gekke is dat ik mijzelf nog niet met een paar hummels zie lopen terwijl mijn omgeving zegt dat ik binnen een aantal jaren wel kinderen krijg. Ze zien mij echt met een stel hummels lopen. Gek dat je dat zelf niet ziet :?
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 19 feb 2007 13:53

kwebbel schreef:Mijn aanstaande en ik hebben het af en toe wel eens over babynamen die we mooi vinden. Het gekke is dat ik mijzelf nog niet met een paar hummels zie lopen terwijl mijn omgeving zegt dat ik binnen een aantal jaren wel kinderen krijg. Ze zien mij echt met een stel hummels lopen. Gek dat je dat zelf niet ziet :?

Eerst de bruiloft maar he :wink: ( en daar heeft vlinder veel zin in :mrgreen: :mrgreen: )

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 19 feb 2007 13:55

lammetje schreef:Ik denk dat je jezelf vanzelf een geschikte moeder vindt als je er aan toe bent Acire! En ik weet soms ook niet waarom Sarah huilt, best frustrerend en gelukkig komt het minimaal voor.

Arm meisje, we moesten gister (eigenlijk met spoed) naar het zh om bloed te laten prikken voor verdere onderzoeken op een ziekte die ze heel misschien zou hebben.
Ze doen tegenwoordig een uitgebreid onderzoek nav de hielprik en daar komt regelmatig uit dat een baby een ziekte zou kunnen hebben, je moet dan binnen 24 uur naar het academisch ziekenhuis voor verdere onderzoeken. Ze hebben 4 keer moeten prikken om voldoende bloed te hebben :( Woensdag moeten we terug voor de uitslag. Het zou gaan om een vitaminegebrek wat ze gelukkig kunnen aanvullen met medicatie, maar dit zou ze wel dr hele leven lang moeten gebruiken. gelukkig komt het vaak voor dat ze je oproepen en onderzoeken voor 'niks' dus dat hopen we nu maar.

Volgens mij heeft er hier iemand honger, mn moederplicht roept weer :wink:

Ik hoop dat alles mee mag vallen!
Sterkte 8>)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 19 feb 2007 14:02

Timo heeft de afgelopen dagen last gehad van een flinke buikgriep :(
Hij gooide alles eruit wat er net in zat.

Gelukkig gaat het nu beter met hem maar hangerig is hij nog wel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 19 feb 2007 14:04

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah beterschap!!!!! :8>
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 19 feb 2007 14:05

thnx :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 19 feb 2007 14:22

aah wat ziet ie er zielig uit op de fotos! beterschap!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 19 feb 2007 14:23

ja er kon geen lachje meer van af :roll: Gelukkig gaat het nu beter met hem en zie ik af en toe weer 2 kuiltjes verschijnen :mrgreen:

Terug naar “Archief”