Acire schreef:oh, bedankt voor de reacties.
Ik vrees echt dat ik nooit een geschikte moeder zal zijn... Maar goed, dat hoeft ook niet denk ik, geen ambities in die richting
leuke uitspraak. mensen die daar het hardst om roepen.....

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Acire schreef:oh, bedankt voor de reacties.
Ik vrees echt dat ik nooit een geschikte moeder zal zijn... Maar goed, dat hoeft ook niet denk ik, geen ambities in die richting
leuke uitspraak. mensen die daar het hardst om roepen.....
kwebbel schreef:Mijn aanstaande en ik hebben het af en toe wel eens over babynamen die we mooi vinden. Het gekke is dat ik mijzelf nog niet met een paar hummels zie lopen terwijl mijn omgeving zegt dat ik binnen een aantal jaren wel kinderen krijg. Ze zien mij echt met een stel hummels lopen. Gek dat je dat zelf niet ziet
lammetje schreef:Ik denk dat je jezelf vanzelf een geschikte moeder vindt als je er aan toe bent Acire! En ik weet soms ook niet waarom Sarah huilt, best frustrerend en gelukkig komt het minimaal voor.
Arm meisje, we moesten gister (eigenlijk met spoed) naar het zh om bloed te laten prikken voor verdere onderzoeken op een ziekte die ze heel misschien zou hebben.
Ze doen tegenwoordig een uitgebreid onderzoek nav de hielprik en daar komt regelmatig uit dat een baby een ziekte zou kunnen hebben, je moet dan binnen 24 uur naar het academisch ziekenhuis voor verdere onderzoeken. Ze hebben 4 keer moeten prikken om voldoende bloed te hebbenWoensdag moeten we terug voor de uitslag. Het zou gaan om een vitaminegebrek wat ze gelukkig kunnen aanvullen met medicatie, maar dit zou ze wel dr hele leven lang moeten gebruiken. gelukkig komt het vaak voor dat ze je oproepen en onderzoeken voor 'niks' dus dat hopen we nu maar.
Volgens mij heeft er hier iemand honger, mn moederplicht roept weer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten