Moderator: Moderafo's
Hendrik schreef:Met steun van heet CDA kan het homohuwelijk toch worden verboden?
Cristian schreef:Misschien kan Rou zijn voetje op de rem zetten en zo de secularisatie afremmen.
Maar zoals het er nu uitziet zal deze jongen niet zo gek veel voor elkaar krijgen.
Optimatus schreef:Hendrik schreef:Met steun van heet CDA kan het homohuwelijk toch worden verboden?
Dan zeg ik mijn lidmaatschap op.
leclerc schreef:Optimatus schreef:Hendrik schreef:Met steun van heet CDA kan het homohuwelijk toch worden verboden?
Waarom wel bij deze kwestie en niet nar aanleiding van hoe het CDA het beleid van Verdonk heeft gesteund?
Ook al zouden Homo's hier niet mogen trouwen. Ze worden i.i.g. niet vervolgd. Overigens hoeft van mij die regeling niet te worden afgeschaft.
leclerc schreef:Optimatus schreef:Hendrik schreef:Met steun van heet CDA kan het homohuwelijk toch worden verboden?
Waarom wel bij deze kwestie en niet nar aanleiding van hoe het CDA het beleid van Verdonk heeft gesteund?
Ook al zouden Homo's hier niet mogen trouwen. Ze worden i.i.g. niet vervolgd. Overigens hoeft van mij die regeling niet te worden afgeschaft.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten