Eh, ontopic maar weer

Moderator: Moderafo's
spacy schreef:bah datingsites, alleen het woord al
Ik vind het wel goed dat ze er zijn hoor, maar mij zul je er niet tussen zien staan.
Wel begrijp ik dat sommige leeftijden 30+ moeite met eenzaamheid hebben en dit aangrijpen, maar ik vind het vooral zielig voor amper 18 jarigen enzo die via dergelijke sites op zoek zijn
Abdijbiertje om 1:00 schreef:marrrjol3in schreef:Jort schreef:
@Flower Ik herken het verhaal wel dat het lastig is om spontaan contacten te leggen, zeker als er 'bijbedoelingen' bijkomen. Ik ben er zelfs helemaal mee gestopt, zo lastig vind ik het. Dat blijkt beter te werken. Ik ben te belangrijk om mij zorgen over mijzelf te gaan maken.
Je hoeft je er geen zorgen over te maken. Dat hoef je alleen als je echt een bepaalde stoornis hebt ofzo. Dat is een beetje mijn houding geworden. Ik ben de belangrijkste persoon van mijn leven en daarom goed en aardig naar mijzelf toe.
Toch hoop ik dat ik ondanks mijn stoornissen uiteindelijk een partner zal vinden. Want wat ik in de loop der jaren heb geleerd is dat niemand zonder stoornissen is. Iedereen heeft wel wat. In mijn geval borderline, adhd en een eetstoornis. Maar ik bid God dat er ooit iemand op mijn pad komt, die me kan aanvaarden zoals ik ben.
Auw Jort, plankje misgeslagen, en je duim bezeerd. Zullen we eerst even nadenken voordat we iets neerplempen?
flower86 schreef:@Jort: wees maar niet bang...ik maak me totaal geen zorgen hoor!
Enne...verder ist best goed voor je zelfbeeld..moet ik zeggen.
Jort schreef:flower86 schreef:@Jort: wees maar niet bang...ik maak me totaal geen zorgen hoor!
OK prima geen zorgen.![]()
Dat laatste snap ik niet? Ik zou eerder geneigd zijn (geheel onnodig natuurlijk) te denken: Tjonge, dat ík nu dit doe, wat toch door velen ten onrechte als 'hopeloos' wordt betiteld. Of heb je zo'n knappe face (relatief dan he) dat er veel animo voor je is ofzo? En waarom zou dat dan goed zijn voor je zelfbeeld? Of bedoel je dat je gewoon duidelijker weet "wat je waarde is"? Wat bedoel je?
flower86 schreef:Jort schreef:flower86 schreef:@Jort: wees maar niet bang...ik maak me totaal geen zorgen hoor!
OK prima geen zorgen.![]()
Dat laatste snap ik niet? Ik zou eerder geneigd zijn (geheel onnodig natuurlijk) te denken: Tjonge, dat ík nu dit doe, wat toch door velen ten onrechte als 'hopeloos' wordt betiteld. Of heb je zo'n knappe face (relatief dan he) dat er veel animo voor je is ofzo? En waarom zou dat dan goed zijn voor je zelfbeeld? Of bedoel je dat je gewoon duidelijker weet "wat je waarde is"? Wat bedoel je?
Hahha...dit komt wel n beetje erg euh...marktachtig over. Kben geen verkoopwaar hoor!
Maar kzal ff serieus worden nu: laat ik voorop stellen dat k er zeker niet mee te koop loop naar mn omgeving toe dat ik op zo'n site sta....je wordt meteen in n hokje gezet...sticker erop...punt. En dat is wel iets wat ik vervelend vind. Aan de andere kant: dit is mijn leven en als ik iets doe, moet ik dat zelf weten. Men heeft toch wel weer wat anders om over te kletsen.
Verder vind ik dit best n persoonlijke vraag moet ik eerlijk zeggen...je durft wel zeg!
Heel kort gezegd: ik was niet zo'n uitgaander en was nooit echt zo met relaties/jongens bezig. Op de 1 of andere manier heb ik ook n soort 'bord voor mn hoofd' als het om signalen/blikken opvangen gaat (toch n afwijking?:P)
Voor mij werd door internet de stap naar rl minder eng/groot. Enne: in real life uitgaan en afspreken met vrienden is echt stukken leuker hoor!
Jort schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Hm, ik begrijp je nu iets meer Jort, maar het kwam voor mij over dat je bedoelde dat iemand met een stoornis veel kanslozer is, of geen kans maakt om contacten te maken.... en dat vond ik niet gepast.
Gelukkig. Dat was toch niet context mijn verhaal nie?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten