single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 05 feb 2007 19:34

I'll be there :mrgreen:. Desnoods trouw je mij en Smurff tegelijk, dat is tenminste niet zo standaard 8)

Eh, ontopic maar weer :P
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 05 feb 2007 21:24

spacy schreef:bah datingsites, alleen het woord al :P

Ik vind het wel goed dat ze er zijn hoor, maar mij zul je er niet tussen zien staan.
Wel begrijp ik dat sommige leeftijden 30+ moeite met eenzaamheid hebben en dit aangrijpen, maar ik vind het vooral zielig voor amper 18 jarigen enzo die via dergelijke sites op zoek zijn

Datingsites zijn aan mij ook absoluut niet besteed. Ik heb nogal een afkeer van zoiets. Dan ben je al op zoek, terwijl je nog niet eens iemand hebt gezien door wie je geraakt bent. Dat vind ik gewoon de verkeerde volgorde. Het gaat mij niet om de zaak (d.i. de relatie), maar om de persoon!
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 05 feb 2007 21:26

Vrijdag nog een leuke dame voor in je grot gespot BL?

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 05 feb 2007 21:28

rafaell schreef:Vrijdag nog een leuke dame voor in je grot gespot BL?

Weet ik niet. Daar zie ik ze te kort/weinig voor. :lol:
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

flower86
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor flower86 » 05 feb 2007 21:43

@Jort: wees maar niet bang...ik maak me totaal geen zorgen hoor!
Wat ik meer hoopte is, dat er gewoon normaal over dit soort dingen gekletst kunnen worden. Er is nog altijd wel een beetje een stereotiep beeld over contactsites e.d. Op zich niet verwonderlijk. Maar dr zijn echt ook leuke en normale mensen te vinden hoor! (ok..ik geef toe: soms is het ff goed zoeken:P:P)
Maar het gaat meer om de intentie waarmee je dit soort dingen doet! Dr hoeft dus niet meteen iets mis mee te zijn!
Enne...verder ist best goed voor je zelfbeeld..moet ik zeggen.;-)

Abdijbiertje: mag ik me ff heeeelemaal aansluiten bij je verhaal!!! erg goed geformuleerd! Ik denk dat veel mensen het zo voelen. Dus thnx!

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 05 feb 2007 21:47

Abdijbiertje om 1:00 schreef:
marrrjol3in schreef:
Jort schreef:
@Flower Ik herken het verhaal wel dat het lastig is om spontaan contacten te leggen, zeker als er 'bijbedoelingen' bijkomen. Ik ben er zelfs helemaal mee gestopt, zo lastig vind ik het. Dat blijkt beter te werken. Ik ben te belangrijk om mij zorgen over mijzelf te gaan maken.
Je hoeft je er geen zorgen over te maken. Dat hoef je alleen als je echt een bepaalde stoornis hebt ofzo. Dat is een beetje mijn houding geworden. Ik ben de belangrijkste persoon van mijn leven en daarom goed en aardig naar mijzelf toe.

Toch hoop ik dat ik ondanks mijn stoornissen uiteindelijk een partner zal vinden. Want wat ik in de loop der jaren heb geleerd is dat niemand zonder stoornissen is. Iedereen heeft wel wat. In mijn geval borderline, adhd en een eetstoornis. Maar ik bid God dat er ooit iemand op mijn pad komt, die me kan aanvaarden zoals ik ben. Afbeelding

Auw Jort, plankje misgeslagen, en je duim bezeerd. Zullen we eerst even nadenken voordat we iets neerplempen?

Zullen we voortaan eerst even nadenken voordat we iets neerplempen Abdij? :P Ik had duidelijk daarvoor gezet: @Flower.

Verder ging het mij er alleen om, dat het bij Flower, kreeg ik de indruk, ging om een bepaalde onzekerheid die redelijk veel mensen hebben. Nouja denk ik dan, daar hoef je je niet echt zorgen over te maken want dat is niet echt een 'stoornis' ofzo, meer bedoelde ik niet te zeggen.

Laat er geen duidelijkheid over bestaan dat ik niet beweer dat mensen die wél stoornissen of andere problemen hebben, zoals Marjolein, wat ik heus wel had gemerkt, géén partner zouden kunnen vinden. Zeker als het zaken betreft die niet het sociale betreffen (en zelfs dan nog, maar het is wél zo dat iemand die bijv. mensenschuw is, nu eenmaal moeilijk aan een man/vrouw zal komen).

Dus Marjolein, ik begrijp dat je die twee zinnen gelijk toepast op jezelf, maar maak je geen zorgen, voor de Heere is niets onmogelijk en je hebt vast veel goede kanten.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 05 feb 2007 21:56

Hm, ik begrijp je nu iets meer Jort, maar het kwam voor mij over dat je bedoelde dat iemand met een stoornis veel kanslozer is, of geen kans maakt om contacten te maken.... en dat vond ik niet gepast.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 05 feb 2007 21:59

flower86 schreef:@Jort: wees maar niet bang...ik maak me totaal geen zorgen hoor!

OK prima geen zorgen. :D

Dat laatste snap ik niet? Ik zou eerder geneigd zijn (geheel onnodig natuurlijk) te denken: Tjonge, dat ík nu dit doe, wat toch door velen ten onrechte als 'hopeloos' wordt betiteld. Of heb je zo'n knappe face (relatief dan he :wink: ) dat er veel animo voor je is ofzo? En waarom zou dat dan goed zijn voor je zelfbeeld? Of bedoel je dat je gewoon duidelijker weet "wat je waarde is"? Wat bedoel je?

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 05 feb 2007 22:03

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Hm, ik begrijp je nu iets meer Jort, maar het kwam voor mij over dat je bedoelde dat iemand met een stoornis veel kanslozer is, of geen kans maakt om contacten te maken.... en dat vond ik niet gepast.

Gelukkig. Dat was toch niet context mijn verhaal nie?

flower86
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor flower86 » 05 feb 2007 22:08

Jort schreef:
flower86 schreef:@Jort: wees maar niet bang...ik maak me totaal geen zorgen hoor!

Dat laatste snap ik niet? Ik zou eerder geneigd zijn (geheel onnodig natuurlijk) te denken: Tjonge, dat ík nu dit doe, wat toch door velen ten onrechte als 'hopeloos' wordt betiteld. Of heb je zo'n knappe face (relatief dan he :wink: ) dat er veel animo voor je is ofzo? En waarom zou dat dan goed zijn voor je zelfbeeld? Of bedoel je dat je gewoon duidelijker weet "wat je waarde is"? Wat bedoel je?

Hahha...dit komt wel n beetje erg euh...marktachtig over. Kben geen verkoopwaar hoor! :P
Maar kzal ff serieus worden nu: laat ik voorop stellen dat k er zeker niet mee te koop loop naar mn omgeving toe dat ik op zo'n site sta....je wordt meteen in n hokje gezet...sticker erop...punt. En dat is wel iets wat ik vervelend vind. Aan de andere kant: dit is mijn leven en als ik iets doe, moet ik dat zelf weten. Men heeft toch wel weer wat anders om over te kletsen.
Verder vind ik dit best n persoonlijke vraag moet ik eerlijk zeggen...je durft wel zeg! :P
Heel kort gezegd: ik was niet zo'n uitgaander en was nooit echt zo met relaties/jongens bezig. Op de 1 of andere manier heb ik ook n soort 'bord voor mn hoofd' als het om signalen/blikken opvangen gaat (toch n afwijking?:P :lol: )
Voor mij werd door internet de stap naar rl minder eng/groot. Enne: in real life uitgaan en afspreken met vrienden is echt stukken leuker hoor!

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 05 feb 2007 22:15

flower86 schreef:
Jort schreef:

Hahha...dit komt wel n beetje erg euh...marktachtig over. Kben geen verkoopwaar hoor! :P
Maar kzal ff serieus worden nu: laat ik voorop stellen dat k er zeker niet mee te koop loop naar mn omgeving toe dat ik op zo'n site sta....je wordt meteen in n hokje gezet...sticker erop...punt. En dat is wel iets wat ik vervelend vind. Aan de andere kant: dit is mijn leven en als ik iets doe, moet ik dat zelf weten. Men heeft toch wel weer wat anders om over te kletsen.
Verder vind ik dit best n persoonlijke vraag moet ik eerlijk zeggen...je durft wel zeg! :P
Heel kort gezegd: ik was niet zo'n uitgaander en was nooit echt zo met relaties/jongens bezig. Op de 1 of andere manier heb ik ook n soort 'bord voor mn hoofd' als het om signalen/blikken opvangen gaat (toch n afwijking?:P :lol: )
Voor mij werd door internet de stap naar rl minder eng/groot. Enne: in real life uitgaan en afspreken met vrienden is echt stukken leuker hoor!

Tjonge een afwijkend geval ja :D :P

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 05 feb 2007 22:16

Jort schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Hm, ik begrijp je nu iets meer Jort, maar het kwam voor mij over dat je bedoelde dat iemand met een stoornis veel kanslozer is, of geen kans maakt om contacten te maken.... en dat vond ik niet gepast.

Gelukkig. Dat was toch niet context mijn verhaal nie?

Je schrikt er zo van dat je berichten in telegramstijl gaat neergooien :wink: . Nee, ik had het ook niet van je verwacht, maar ik heb verkeerd gelezen. Mijn excuses daarvoor.

@flower: Idd, doe wat je zelf wil. Maar inderdaad, men heeft zijn/haar mening al snel klaar. Datingsites bezoeken is uiteraard prima, zolang je het met de goede intenties doet. Maar ik doe het zelf niet. RW slokt veel te veel tijd op :)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 05 feb 2007 22:20

Maar je meldt je toch niet aan op een dating-site als je niet hoopt dat er iets uit voortkomt? Ik vind het zo vreemd wanneer je je daar aanmeldt en zegt dat het een 'vriendschapssite' is terwijl het doel van de site is om een relatie te krijgen. Of maak ik een denkfout?

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 05 feb 2007 22:25

Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk wel dat als je overduidelijk aangeeft waar je heen wil, het behoorlijk af kan schrikken. Dat zit denk ik onder andere in het verschil tussen man en vrouw, want over het algemeen is de man makkelijker en sneller wat inititatiefnemen betreft.

Mensen vergeten misschien nog wel eens dat er een onnodige druk op contact komt te staan als één partij rechttoe rechtaan op zijn/haar doel afgaat. Bouw eerst maar eens leuk contact op. Als er daarna sprake is van het eventueel ontmoeten van elkaar is de stap minder heftig, en zal het ook zeker beter bevallen.

Maar dat zijn zomaar gedachten...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 feb 2007 22:26

Inderdaad, als ik me daar aan zou melden zou het toch minstens met als doel zijn een bepaalde vriendenkring op te bouwen omdat je op die manier sneller geschikte partners tegenkomt. :P

Terug naar “Archief”