Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Op refoweb vind ik het vaak te anoniem.
Refoweb is dan ook geen datingsite.
spacy schreef:maar ik vind het vooral zielig voor amper 18 jarigen enzo die via dergelijke sites op zoek zijn
Ik denk dat je er ook niet tussen moet gaan staan met de intentie de m/v voor de rest van je leven eens even te 'scoren'spacy schreef:bah datingsites, alleen het woord al
Ik vind het wel goed dat ze er zijn hoor, maar mij zul je er niet tussen zien staan.
A M E N !Abdijbiertje om 1:00 schreef:spacy schreef:maar ik vind het vooral zielig voor amper 18 jarigen enzo die via dergelijke sites op zoek zijn
Inderdaad...
Niet wetende dat het leven als vrijgezel ook prima kan zijn
Niet wetende dat het geen schande is om op je 18e nog geen relatie te hebben.
Niet wetende dat je je als individu meer ontwikkelt als vrijgezel
Niet wetende dat er ook veel nadelen kleven aan een vroege relatie
Niet wetende dat ze zich geen zorgen hoeven te maken over het al dan niet hebben van een relatie
Niet wetende dat het allemaal wel een keer komt, je daar ook geen zorgen over hoeft te maken.
Begrijp me goed, ik gun het iedereen van harte. Er is opzich ook niks verkeerds aan een relatie op jonge leeftijd. Maar krampachtig gaan zoeken helpt echt niet. Je focust je veel te veel op een relatie, terwijl het krijgen van een relatie over het algmeen sneller gaat als je je wat onafhankelijker opstelt.
Natuurlijk interesseert het mij wel, ik ben ook niet van steen. Maar ik heb vrede met beide situaties. Als vrijgezel omdat ik kan doen en laten wat ik wil. Als vriend van een lief meisje, omdat ik bij haar liefde, geborgenheid en vertrouwen kan vinden.
Ik wens iedereen veel sterkte die hiermee zit, want het ís ook niet makkelijk... het gevoel alsof je iets mist. Maar besef wel dat het niet het allerbelangrijkste in het leven is.
Jort schreef:
@Flower Ik herken het verhaal wel dat het lastig is om spontaan contacten te leggen, zeker als er 'bijbedoelingen' bijkomen. Ik ben er zelfs helemaal mee gestopt, zo lastig vind ik het. Dat blijkt beter te werken. Ik ben te belangrijk om mij zorgen over mijzelf te gaan maken.
Je hoeft je er geen zorgen over te maken. Dat hoef je alleen als je echt een bepaalde stoornis hebt ofzo. Dat is een beetje mijn houding geworden. Ik ben de belangrijkste persoon van mijn leven en daarom goed en aardig naar mijzelf toe.
Precies, die bedoel ik, als je maar duidelijk bent vanaf een/het begin dan werkt het wel zo'n site.CGK<3 schreef:Ik ben wel actief lid van http://www.funkyfish.nl maar dat is toch meer een vriendschapsite. Tenminste, voor mij.
spacy schreef:bah datingsites, alleen het woord al
Ik vind het wel goed dat ze er zijn hoor, maar mij zul je er niet tussen zien staan.
Wel begrijp ik dat sommige leeftijden 30+ moeite met eenzaamheid hebben en dit aangrijpen, maar ik vind het vooral zielig voor amper 18 jarigen enzo die via dergelijke sites op zoek zijn
Ik ken alleen Funkyfish en WAYLF oid.cire schreef:spacy schreef:bah datingsites, alleen het woord al
Wel begrijp ik dat sommige leeftijden 30+ moeite met eenzaamheid hebben en dit aangrijpen, maar ik vind het vooral zielig voor amper 18 jarigen enzo die via dergelijke sites op zoek zijn
Ai, ik ben sinds kort 30...
Kan iemand voor mij even de meest populaire christelijke datingsites op een rijtje zetten![]()
marrrjol3in schreef:Jort schreef:
@Flower Ik herken het verhaal wel dat het lastig is om spontaan contacten te leggen, zeker als er 'bijbedoelingen' bijkomen. Ik ben er zelfs helemaal mee gestopt, zo lastig vind ik het. Dat blijkt beter te werken. Ik ben te belangrijk om mij zorgen over mijzelf te gaan maken.
Je hoeft je er geen zorgen over te maken. Dat hoef je alleen als je echt een bepaalde stoornis hebt ofzo. Dat is een beetje mijn houding geworden. Ik ben de belangrijkste persoon van mijn leven en daarom goed en aardig naar mijzelf toe.
Toch hoop ik dat ik ondanks mijn stoornissen uiteindelijk een partner zal vinden. Want wat ik in de loop der jaren heb geleerd is dat niemand zonder stoornissen is. Iedereen heeft wel wat. In mijn geval borderline, adhd en een eetstoornis. Maar ik bid God dat er ooit iemand op mijn pad komt, die me kan aanvaarden zoals ik ben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten