Ja, het is weer een leuke avond om op terug te kijken. Ik heb best veel mensen gesproken. Er zijn nog mensen overgebleven die ik nog wel had willen spreken, maar waarbij het er niet meer van kwam.
Op een bepaald moment in de avond gaat mijn biologische klok werken. Dan neemt de helderheid in mijn hoofd drastisch af, en krijg ik zin in mijn bed. Dat is het moment wat ik neem om te vertrekken. Zo ging het gisteravond ook.
@Smurffie: erg leuk om jou ook weer eens gesproken te hebben! Toen ik jou sprak merkte ik weer wat een enorm verschil het is om met iemand achter je computer te communiceren, of om iemand in het echt te spreken. Echt niet te vergelijken! Was erg tof om je weer eens life te spreken! Die zwarte kleren van jou waren ook erg mooi!
@ Essieee: jou heb ik niet gezien. De vorige keer heb ik jou gesproken, en dat was erg tof. Ik dacht dat je er wel weer zou zijn, maar je was er dus toch niet. Nou ja goed, volgende keer misschien weer.
Omega had het in zijn toespraak over de staphorsters. Ik had geen idee over wie hij het had. Maar op een zeker moment bleek ik ineens met ze in gesprek te zijn. Het was een groepje meisjes, die aan het begin van de avond een ietwat onwennig om zich heen keken, en van wie ik mij afvroeg: wie zijn dat? Zijn zij nieuw?
Mijn geheugen is niet meer zo scherp als toen ik een twintiger was, dus twee van de drie namen ben ik vergeten. Ik weet nog wel dat margarethamaria erbij stond. Die naam had ik kort voor die tijd al op het computerscherm gezien, dus dat onthoudt dan lekker makkelijk.
Erg leuk ook om Lalage eens in het echt gesproken te hebben. Die was mij overbekend van het computerscherm, inclusief foto's. Alleen ontbrak de life-indruk nog. Dat is nu dus ingevuld.
Marina87 kende ik ook al volop van het scherm, en die heb ik nu ook eens in het echt gezien. Alleen niet gesproken.
Leuk ook om autraliafreak eens in het echt ontmoet te hebben, de persoon die ik mij herinner van de verhalen over Australië, maar die tot nu toe nog geen gezicht voor mij had.
Andere mensen die ik gesproken heb: Othello, Collateral, jip_86, L'être extraterrestre. Leuk om jullie ook weer gesproken te hebben.
En alle mensen die ik ook gesproken heb, maar nog niet genoemd: tof om jullie in het echt ontmoet te hebben.
Het leek mij wel eens wat om eens kennis te maken met de grote vriend - 'wederhelft' kwam er in mijn hoofd op als woord, maar dat leek me toch een wat erg vroege term - van Hananja, Raido dus. Daar is het helaas niet van gekomen. (Voorbeeld van iemand die ik wel had willen spreken, maar bij wie het er niet van gekomen is.)
Toen ik de deur uit ging, was het erg rustig bij de deur. Eén persoon zag ik er. Toen ik mijn motor gestart had, stond er een hele groep mensen. Tja, ik kan die mensen geen ongelijk geven. Zo'n motor blijft natuurlijk een gaaf ding, niet te vergelijken met een auto! Daar wil je wel even voor gaan kijken!
Mijn motor deed het weer erg lekker, zowel op de heen- als op de terugrit. Ik wist gelijk weer waarom ik zo'n motor heb!