Vrijdag 2 februari Refoweb-Meeting [wie komen er?]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 02 feb 2007 20:02

Oké, ik ben er vanavond ook.
Mijn motor is weer helemaal rijvaardig. Alleen dat vroege beginnen vanmorgen viel vandaag niet zo lekker. Dus ik hoop dat ik vanavond nog voldoende waard ben. :)
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 03 feb 2007 00:10

Ik kom er net vandaan. Het was echt heel gezellig! Alle mensen die ik wilde meeten heb ik ontmoet. Super! :wink:
Auf Wiedersehen!

kipje18
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 03 feb 2007 00:10

ik ben al weer aan het werk! dus kom maar op met al de leuke verhalen!! HOE WAS HET??
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006

Cisca

Berichtdoor Cisca » 03 feb 2007 00:31

Gezellig, 'k heb een tijdje door de telefoon meegeluisterd, was heel lief van ze om me te bellen :jaknikken:

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 03 feb 2007 01:26

T. Lindeman schreef:Ik kom er net vandaan. Het was echt heel gezellig! Alle mensen die ik wilde meeten heb ik ontmoet. Super! :wink:
Ik heb jou gewoon gemist.. Heel niet gezien :wink:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 feb 2007 01:40

Het was geweldig!
Cisca: jammer dat je er niet fysiek bij kon zijn, maar in onze gedachten was je er zeker.

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 03 feb 2007 01:42

T. Lindeman schreef:Ik kom er net vandaan. Het was echt heel gezellig! Alle mensen die ik wilde meeten heb ik ontmoet. Super! :wink:

Ik heb je niet eens gesproken :|

Hieronder nog een brak telefoonfotootje van Machiavelli en Tijnoman die staan te Wiien. Heb er nog wel een paar maar die zijn niet echt mooi.
Afbeelding

Bertus87
Mineur
Mineur

Berichtdoor Bertus87 » 03 feb 2007 01:44

Mensen!!!!! Het was echt weer megatovvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

En jip bedankt voor de geniale entertainment ;/

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 03 feb 2007 07:57

jip_86 schreef:

Ik heb je niet eens gesproken :|

Inderdaad, sorry Jip de volgende meer krijg je een biertje en maken we een praatje. :wink:
Auf Wiedersehen!

nonno
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor nonno » 03 feb 2007 08:33

Het was weer Fijn!!!

Leuk om mensen weer te spreken, nieuwe mensen te zien, en gezichten bij nicknames te krijgen :)

Thanks!!
"zonder mannen aten we de hele dag moorkoppen"

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 feb 2007 10:12

O, dus ik was niet de moeite waard om te ontmoeten! En bedankt! ( :mrgreen: )

Ja, ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe jij eruit ziet in het echt. Maar ik heb jou dus ook niet herkend.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 03 feb 2007 10:23

Boekenlezer schreef:

Ja, ik was eigenlijk wel nieuwsgierig naar hoe jij eruit ziet in het echt. Maar ik heb jou dus ook niet herkend.

Ik heb mijn zin een beetje fout geformuleerd, ik bedoelde dat ik mensen die ik wilde ontmoeten ook daadwerkelijk ontmoet heb. Ik had graag nog meer mensen willen spreken, maar de tijd was voorts kort. Ik heb jou wel gezien. Ik wilde je nog aanspreken maar toen raakte je net in gesprek met iemand anders. Volgende keer. :wink:
Auf Wiedersehen!

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 03 feb 2007 10:37

Mensen, het was een fijne meeting :D
enneehh...Jip, bedankt voor de entertainment, gaaf zo'n Wii :lol: 8)
- Home is in my head -

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 feb 2007 10:40

Ja, het is weer een leuke avond om op terug te kijken. Ik heb best veel mensen gesproken. Er zijn nog mensen overgebleven die ik nog wel had willen spreken, maar waarbij het er niet meer van kwam.
Op een bepaald moment in de avond gaat mijn biologische klok werken. Dan neemt de helderheid in mijn hoofd drastisch af, en krijg ik zin in mijn bed. Dat is het moment wat ik neem om te vertrekken. Zo ging het gisteravond ook.

@Smurffie: erg leuk om jou ook weer eens gesproken te hebben! Toen ik jou sprak merkte ik weer wat een enorm verschil het is om met iemand achter je computer te communiceren, of om iemand in het echt te spreken. Echt niet te vergelijken! Was erg tof om je weer eens life te spreken! Die zwarte kleren van jou waren ook erg mooi! :wink:

@ Essieee: jou heb ik niet gezien. De vorige keer heb ik jou gesproken, en dat was erg tof. Ik dacht dat je er wel weer zou zijn, maar je was er dus toch niet. Nou ja goed, volgende keer misschien weer. :wink:

Omega had het in zijn toespraak over de staphorsters. Ik had geen idee over wie hij het had. Maar op een zeker moment bleek ik ineens met ze in gesprek te zijn. Het was een groepje meisjes, die aan het begin van de avond een ietwat onwennig om zich heen keken, en van wie ik mij afvroeg: wie zijn dat? Zijn zij nieuw?
Mijn geheugen is niet meer zo scherp als toen ik een twintiger was, dus twee van de drie namen ben ik vergeten. Ik weet nog wel dat margarethamaria erbij stond. Die naam had ik kort voor die tijd al op het computerscherm gezien, dus dat onthoudt dan lekker makkelijk.

Erg leuk ook om Lalage eens in het echt gesproken te hebben. Die was mij overbekend van het computerscherm, inclusief foto's. Alleen ontbrak de life-indruk nog. Dat is nu dus ingevuld.

Marina87 kende ik ook al volop van het scherm, en die heb ik nu ook eens in het echt gezien. Alleen niet gesproken.

Leuk ook om autraliafreak eens in het echt ontmoet te hebben, de persoon die ik mij herinner van de verhalen over Australië, maar die tot nu toe nog geen gezicht voor mij had.

Andere mensen die ik gesproken heb: Othello, Collateral, jip_86, L'être extraterrestre. Leuk om jullie ook weer gesproken te hebben.
En alle mensen die ik ook gesproken heb, maar nog niet genoemd: tof om jullie in het echt ontmoet te hebben.

Het leek mij wel eens wat om eens kennis te maken met de grote vriend - 'wederhelft' kwam er in mijn hoofd op als woord, maar dat leek me toch een wat erg vroege term - van Hananja, Raido dus. Daar is het helaas niet van gekomen. (Voorbeeld van iemand die ik wel had willen spreken, maar bij wie het er niet van gekomen is.)

Toen ik de deur uit ging, was het erg rustig bij de deur. Eén persoon zag ik er. Toen ik mijn motor gestart had, stond er een hele groep mensen. Tja, ik kan die mensen geen ongelijk geven. Zo'n motor blijft natuurlijk een gaaf ding, niet te vergelijken met een auto! Daar wil je wel even voor gaan kijken! :wink:
Mijn motor deed het weer erg lekker, zowel op de heen- als op de terugrit. Ik wist gelijk weer waarom ik zo'n motor heb!

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 03 feb 2007 10:43

T. Lindeman schreef:
Boekenlezer schreef:

Ik heb mijn zin een beetje fout geformuleerd, ik bedoelde dat ik mensen die ik wilde ontmoeten ook daadwerkelijk ontmoet heb. Ik had graag nog meer mensen willen spreken, maar de tijd was voorts kort. Ik heb jou wel gezien. Ik wilde je nog aanspreken maar toen raakte je net in gesprek met iemand anders. Volgende keer. :wink:

Ah, zo dus.
Tja, ik was weer eens op de humortoer met mijn opmerking, zoals het groene meestertje verraadt. :)

Terug naar “Archief”