Othello schreef:Harm-J, dat kun je allemaal op geen enkele manier hardmaken.
*heeft de indruk dat Othello geen kranten of nieuwsberichten leest en kijkt*

Moderator: Moderafo's
Harm-J schreef:Othello schreef:Harm-J, dat kun je allemaal op geen enkele manier hardmaken.
*heeft de indruk dat Othello geen kranten of nieuwsberichten leest en kijkt*
Riska schreef:Wat mijn bedoeling was is om mensen wakker te maken hoe moeilijk het is voor degenen die misbruikt worden of zijn om bepaald taalgebruik in de kerk te kunnen meemaken... het kan geen kwaad er eens bij stil te staan.
Dorothee schreef:Ja, ik weet uit eigen ervaring dat er heel veel over incest en mishandeling gezwegen wordt. Dat heb ik zelf ook gedaan, 14 jaar lang... En waarom? Uit angst, natuurlijk was het uit angst. En echt niet alleen de angst voor andere mensen, de omgeving of wat dan ook. Als mensen zwijgen is dat uit angst voor de dader, uit angst dat hen nog meer aangedaan zal worden. En dan maakt het echt niet uit of je uit een christelijk gezin komt of niet
Othello schreef:rafaell schreef:Wel, de cijfers waarop het rapport van Korpershoek gebaseerd is. Voor de zwartmakerij van Spons is dus geen enkele rechtvaardiging. Spons moet gewoon altijd bepaalde kerken zwartmaken, dat irriteert mij mateloos.
Spons moet eerst zichzelf eens onderbouwen voordat hij dingen gaat roepen. Zijn afkeer van de rechterflank ligt er zo dik bovenop dat alles wat hij zegt per definitie in twijfel moet worden getrokken...
Grow up, Spons.
rafaell schreef:Wel, de cijfers waarop het rapport van Korpershoek gebaseerd is. Voor de zwartmakerij van Spons is dus geen enkele rechtvaardiging. Spons moet gewoon altijd bepaalde kerken zwartmaken, dat irriteert mij mateloos.
Riska schreef:Dat mag Hero niet. Hij heeft eerder ook naar mij toe buitengewoon schandalige opmerkingen gemaakt. Hij moet leren wat wel en wat niet kan...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten