lengteverschil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 15 okt 2003 19:52

super topic!!!
zelf ben ik 1.65, maar ik begin het gevoel te krijgen dat ik op hele lange jongens val :oops: althans, degene die ik nu leuk vind is wel zo'n 30 cm langer dan ik. en het is me eerder overkomen dat ik lange jongens leuk vond. maar ja, t is nog nooit zover gekomen dat ik er last van had :D
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 15 okt 2003 21:08

surfer schreef:ook interesse, Storyteller? Dat had ik nou nooit van jou gedacht.. :mrgreen:

Het was een grapje hoor, Surfer. En grapjes kan je zo nu en dan wel eens van me verwachten :P

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 18 okt 2003 11:48

ff een degelijke opmerking van mij; Oftie nou klein is of groot het gaat me om z'n binnenkant

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 21 okt 2003 16:34

Ik kan mijn geluk nog niet delen met jullie. Omdat het geluk (nog?) niet volledig/voltooid/volbracht is...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 okt 2003 16:38

meschianza schreef:
Gershwin schreef:
trijntjejohanna schreef:haha dat heb ik ook... mijn vriend is ongeveer 1.77m en ik ben 10 cm groter dus : 1.87m!!

* :oops: *
En nog iemand (m) die korter is dan zijn vriendin! Zij 1.78, ik 1.73 (ong.). Kunnen we geen bond oprichten van man-kort-vrouw-lang-stelletjes? :mrgreen: :D ik heb er trouwens geen fysieke problemen mee hoor, zonder trapje gaat t best :mrgreen: :P

Ja! Ik sluit me aan bij die bond. DE enige ex die ik rijk ben was ook korter dan mij. :D Njah, ben ik ook behoorlijk lang.
Bij deze is de mooielangevrouwenmetknappekortemannenisnietgekbond opgericht. :mrgreen: :mrgreen:

ik doe ook zeker mee :P :P :P :P

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 23 okt 2003 15:53

kurtyo schreef:Ik kan mijn geluk nog niet delen met jullie. Omdat het geluk (nog?) niet volledig/voltooid/volbracht is...

nog niet :(

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 okt 2003 11:56

Arme jij, kunnen we je helpen?

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 25 okt 2003 13:17

kurtyo schreef:
kurtyo schreef:Ik kan mijn geluk nog niet delen met jullie. Omdat het geluk (nog?) niet volledig/voltooid/volbracht is...

Arme Kurt. Dan richten wij samen toch lekker de bittere oude eenzame mannetjes bond op. hahah.
Cheer up, champ. Als er dan toch geen dame is die je lief wil hebben, dan kan kan je net zo goed van je onafhankelijkheid genieten.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 okt 2003 15:40

Storyteller schreef:
kurtyo schreef:

Arme Kurt. Dan richten wij samen toch lekker de bittere oude eenzame mannetjes bond op. hahah.
Cheer up, champ. Als er dan toch geen dame is die je lief wil hebben, dan kan kan je net zo goed van je onafhankelijkheid genieten.

Mag ik meedoen met onafhankelijkheidgenieten ? :D of mogen dat alleen bitteroudemannetjes.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 okt 2003 17:18

Ik kom jullie wel bijstaan!

wouterjan85

hey

Berichtdoor wouterjan85 » 30 okt 2003 13:42

vinden jullie het belangrijk dat een meisje niet groter is dan haar vriend

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: hey

Berichtdoor Lalage » 30 okt 2003 17:40

wouterjan85 schreef:vinden jullie het belangrijk dat een meisje niet groter is dan haar vriend

Nou wij blijkbaar niet, anders konden we de thread mooielangemeidenmetknappejongensisnietgek toch niet oprichten ;)

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 30 okt 2003 20:16

Ik ben 1.60 :oops: met een man van 1.80 :oops:

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 30 okt 2003 21:15

ik vindt meisjes die een stukje kleiner zijn harstikke schattig..Vooral als ze ook nog eens een pittig karakter hebben. 8) Ik val daar wel op.

joepie

Berichtdoor joepie » 31 okt 2003 12:38

surfer schreef:ik vindt meisjes die een stukje kleiner zijn harstikke schattig..Vooral als ze ook nog eens een pittig karakter hebben. 8) Ik val daar wel op.

Kijk uit dat je niet te hard valt :?
En schattig aan de buitenkant zegt inderdaad niks over de binnenkant.

Terug naar “Archief”