zelf ben ik 1.65, maar ik begin het gevoel te krijgen dat ik op hele lange jongens val

Moderator: Moderafo's
meschianza schreef:Gershwin schreef:trijntjejohanna schreef:haha dat heb ik ook... mijn vriend is ongeveer 1.77m en ik ben 10 cm groter dus : 1.87m!!
**
En nog iemand (m) die korter is dan zijn vriendin! Zij 1.78, ik 1.73 (ong.). Kunnen we geen bond oprichten van man-kort-vrouw-lang-stelletjes?![]()
ik heb er trouwens geen fysieke problemen mee hoor, zonder trapje gaat t best
![]()
Ja! Ik sluit me aan bij die bond. DE enige ex die ik rijk ben was ook korter dan mij.Njah, ben ik ook behoorlijk lang.
Bij deze is de mooielangevrouwenmetknappekortemannenisnietgekbond opgericht.![]()
kurtyo schreef:kurtyo schreef:Ik kan mijn geluk nog niet delen met jullie. Omdat het geluk (nog?) niet volledig/voltooid/volbracht is...
nog niet
Storyteller schreef:kurtyo schreef:kurtyo schreef:Ik kan mijn geluk nog niet delen met jullie. Omdat het geluk (nog?) niet volledig/voltooid/volbracht is...
nog niet
Arme Kurt. Dan richten wij samen toch lekker de bittere oude eenzame mannetjes bond op. hahah.
Cheer up, champ. Als er dan toch geen dame is die je lief wil hebben, dan kan kan je net zo goed van je onafhankelijkheid genieten.
wouterjan85 schreef:vinden jullie het belangrijk dat een meisje niet groter is dan haar vriend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten