Moderator: Moderafo's
Is niet zo moeilijk! tOF dat je zoeken wilt!everlastingman schreef:Is er hier mischien iemand die mij de weg naar het koninkrijk aan kan wijzen? Ik ben namelijk al een tijdje op zoek ernaar. Het word zovaak gezegt: "Zoek eerst het koninkrijk". Maar wat moet ik mij daarbij voorstellen? Wat kan ik daar vinden en hoe weet ik dat ik het gevonden heb
joris schreef:Is niet zo moeilijk! tOF dat je zoeken wilt!everlastingman schreef:Is er hier mischien iemand die mij de weg naar het koninkrijk aan kan wijzen? Ik ben namelijk al een tijdje op zoek ernaar. Het word zovaak gezegt: "Zoek eerst het koninkrijk". Maar wat moet ik mij daarbij voorstellen? Wat kan ik daar vinden en hoe weet ik dat ik het gevonden heb
Waar rook is is vuur.
waar een koninkrijk is, is een koning!!!!
aanwijzing 1: zoek die koning!
Ikke21 schreef:Het koninkrijk is niet te vinden op de aarde, daarmee wordt toch de hemel bedoeld?
Ikke21 schreef:Het koninkrijk is niet te vinden op de aarde, daarmee wordt toch de hemel bedoeld?! Als wij dus wederomgeboren/bekeerd zijn, komen wij ook in het koninkrijk van God!! Dus zoek de dingen van God, voordat het te laat is.
TheKeimpe schreef:Ikke21 schreef:Het koninkrijk is niet te vinden op de aarde, daarmee wordt toch de hemel bedoeld?! Als wij dus wederomgeboren/bekeerd zijn, komen wij ook in het koninkrijk van God!! Dus zoek de dingen van God, voordat het te laat is.
Volgens mij begint het hier beneden al. Maar hier slechts ten dele, want hier heb je altijd nog te strijden met de oude mens.
Ikke21 schreef:TheKeimpe schreef:Ikke21 schreef:Het koninkrijk is niet te vinden op de aarde, daarmee wordt toch de hemel bedoeld?! Als wij dus wederomgeboren/bekeerd zijn, komen wij ook in het koninkrijk van God!! Dus zoek de dingen van God, voordat het te laat is.
Volgens mij begint het hier beneden al. Maar hier slechts ten dele, want hier heb je altijd nog te strijden met de oude mens.
dat ben ik met je eens ja, maar het konkinkrijk is op aarde niet zoals het echt koninkrijk bij God is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten