blaarkop schreef:Denk ook eens aan Ds.M.Visser uit Siegerswoude/de Wilp
Ds. Visser is ook 62 jaar.........
Trouwens, die stond op 2-tal met ds. Schenau, en heeft het niet gehaald (wat stemmen betreft dan...

Moderator: Moderafo's
blaarkop schreef:Denk ook eens aan Ds.M.Visser uit Siegerswoude/de Wilp
Race406 schreef:blaarkop schreef:Denk ook eens aan Ds.M.Visser uit Siegerswoude/de Wilp
Trouwens, die stond op 2-tal met ds. Schenau, en heeft het niet gehaald (wat stemmen betreft dan...)
Speedy schreef:Race406 schreef:blaarkop schreef:Denk ook eens aan Ds.M.Visser uit Siegerswoude/de Wilp
Trouwens, die stond op 2-tal met ds. Schenau, en heeft het niet gehaald (wat stemmen betreft dan...)
Dat is D. Visser uit broeksterwoude, M. Visser is een andere .....
Race406 schreef:rosekapje schreef:Ds. van Dijke te Ridderkerk
ds. S.B. van der Meulen (speciaal voor race 406)
Ds. Van der Meulen? Dank je dat je met me meedenkt! Je bent mijn reactie hierover dus nog niet vergeten...![]()
columbus schreef:Wat wil Petrus dan? Petrus wil ...... (vul maar in)
Was trouwens wél een goede preek, we hebben het er nog steeds wel eens over en die preek was ongeveer 2 jaar geleden.
Er zijn maar weinig preken die je na 2 jaar nog kan herinneren
BJ schreef:Aardige man overigens D. Visser. En zondag hadden we de broer van M. Visser. Student B. Visser, ook prima
TKF schreef:I.i.g. de ds. De Boer die ruzie kreeg met de kerk. Hij schijnt ook een rechtszaak te hebben gehad.
moppie schreef:TKF schreef:I.i.g. de ds. De Boer die ruzie kreeg met de kerk. Hij schijnt ook een rechtszaak te hebben gehad.
klopt en die rechtzaken zijn grotendeels door onze gemeente betaald omdat wij consulent waren. grrrrrrr jaarlijkse bijdrage ging mede daardoor foris omhoog
Race406 schreef:rosekapje schreef:Ds. van Dijke te Ridderkerk
Ds. Van der Meulen? Dank je dat je met me meedenkt! Je bent mijn reactie hierover dus nog niet vergeten...![]()
rosekapje schreef:Race406 schreef:rosekapje schreef:Ds. van Dijke te Ridderkerk
He, ik hoorde dat ds vd Meulen as zondag bij jullie komt preken (op beroep??)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten