Een oplossing zoek je in een dialoog niet door gebruik te maken van clusterbommen.!
Een oplossing zoek je in een dialoog, niet door gebruik te maken van zelfmoordenaars die bussen met schoolkinderen opblazen.
Moderator: Moderafo's
Katlheen schreef:Een oplossing zoek je in een dialoog, niet door gebruik te maken van zelfmoordenaars die bussen met schoolkinderen opblazen.
Louise01 schreef:Maar...het is wel duidelijk dat alles zich concentreert op Israel en dit zal richting het einde van deze aarde alleen maar toenemen. (menselijk gesproken ook apart voor een landje met maar 6mln inwoners)
Aragorn schreef:Pas las ik in de Gezinsgids een interview met Wiesje de Lange en toen men vroeg of de reactie van Israël in Libanon niet wat buitenproportioneel was placht zij te zeggen: 'wat is dat nu weer voor schandelijke antisemitische opmerking?!'. Op die manier krijg ik steeds minder sympathie voor fundamentalistische Joden en hun preoccupatie met de slachtofferrol.
Louise01 schreef:Maar...het is wel duidelijk dat alles zich concentreert op Israel en dit zal richting het einde van deze aarde alleen maar toenemen. (menselijk gesproken ook apart voor een landje met maar 6mln inwoners)
Sinds wanneer concentreert alles zich op Israël? Ik vind dat behoorlijk meevallen als ik het nieuws een beetje volg.
Jort schreef:Aragorn schreef:Pas las ik in de Gezinsgids een interview met Wiesje de Lange en toen men vroeg of de reactie van Israël in Libanon niet wat buitenproportioneel was placht zij te zeggen: 'wat is dat nu weer voor schandelijke antisemitische opmerking?!'. Op die manier krijg ik steeds minder sympathie voor fundamentalistische Joden en hun preoccupatie met de slachtofferrol.
Sinds wanneer concentreert alles zich op Israël? Ik vind dat behoorlijk meevallen als ik het nieuws een beetje volg.
Jij moet die Gezinsgids in t geheel niet lezen joh![]()
Vraag een moslim; sunni, sji'iet of wat dan ook, wat hij van Israel vindt. Maak een lijst met twee tabellen: 'positief' en 'negatief'. En ga dan turven. Bezie vervolgens de wereldpopulatie. Je kan het nieuws van de komende jaren voorspellen ware het niet dat zoals Louise verwoordt, de Heere regeert.
Aragorn schreef:Jort schreef:Aragorn schreef:Pas las ik in de Gezinsgids een interview met Wiesje de Lange en toen men vroeg of de reactie van Israël in Libanon niet wat buitenproportioneel was placht zij te zeggen: 'wat is dat nu weer voor schandelijke antisemitische opmerking?!'. Op die manier krijg ik steeds minder sympathie voor fundamentalistische Joden en hun preoccupatie met de slachtofferrol.
Jij moet die Gezinsgids in t geheel niet lezen joh![]()
Vraag een moslim; sunni, sji'iet of wat dan ook, wat hij van Israel vindt. Maak een lijst met twee tabellen: 'positief' en 'negatief'. En ga dan turven. Bezie vervolgens de wereldpopulatie. Je kan het nieuws van de komende jaren voorspellen ware het niet dat zoals Louise verwoordt, de Heere regeert.
Wat hebben de meningen van moslims hier precies mee te maken? Dat er ook genoeg moslims zijn die er rare ideeën op nahouden en bepaald geen fan van Israël zijn is bekend (overigens hoeft een anti-zionist helemaal geen antisemiet te zijn), maar ik had mogen verwachten dat dat bij ontwikkelde mensen die in een democratie leven wel anders zou zijn. Helaas zijn daar kennelijk echter ook genoeg mensen met een enorme plaat voor hun hoofd.
Aragorn schreef:Zoals je wellicht al wel had begrepen doelde ik op mensen als die Wiesje de Lange, die bij iedere vorm van kritiek beginnen te huilen over antisemitisme.
Ik ben benieuwd wie jij op het oog hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten