precies... Je kan die chemische reactie niet even uitschakelen voor een poosje. Hooguit zou je als je wel verliefd wordt toch heel hard daar tegenin gaan.... maar het feit dat je een slechte ervaring hebt is natuurlijk een slechte reden om de boot vervolgens af te houden, want stel dat dat wel de juiste is, en die persoon je niet bedriegt, dan is het nogal vreemd om te zeggen: Ja maar we beginnen maar niks want ik ben door iemand anders wel ooit bedrogen. Alsof hij daar wat aan kan doen... of jij... Stel je voor dat jij heel veel van iemand houdt en die persoon zegt: Tja, de gevoelens zijn wederzijds maar een ander meisje heeft een keer me gekwetst, dus ik ga toch maar niks met jou beginnen. Dan zou je je ook gekwetst voelen, want dan word jij de dupe van de oneerlijkheid van een ander, waar jij niets aan kon doen.
Maar goed, aan de andere kant, je kan wel lekker rustig aan doen, je hoeft niet uitgebreid te gaan zoeken naar een nieuwe vlam ofzo.... laat gewoon de opties open, als het gebeurt, gebeurt het gewoon... en ga dat dan niet tegenwerken. Gebeurt er niets, dan is dat dus ook prima.
Roepen dat je hebt besloten een poosje single te blijven is in ieder geval zinloos