Mijn naam is peter en ik draag graag rokken en jurken met een panty of nylonkousen met mooie high heels ik ben geen travestie maar gewoon een man van 43 jaar
Waarom word in deze tijd nog steeds gek aan gekeken als een man een rok of jurk draagt ??
Een vrouw mag tegenwoordig alles dragen zelfs een mannen pak dat word deze winter de mode voor de vrouw en als mannen een rok of jurk dragen dan zijn het al gouw homo's of travetieten .
Maar als je naar de mode kijkt word het tijd dat mannen ook alles kunnen dragen waarom niet we leven in 2003 niett in de jaren 50/60 ik vind het heerlijk dragen hoor ook in de winter met een panty of nylons (kousen)
waarom niet.
Wanneer draagt een vrouw en rok of jurk meestal in de zomer als het warm is
of op een feestje maar nooit in de winter want dan moeten ze een lange broek aan want anders hebben ze het koud en nu dat mannenpak weer gewoon te gek .
Dus wat vinden jullie dat de mode vrij moet zijn het geeft niet wat je draag jurk rok panty's high heels broek plate schoen dit alles wat voor de vrouw allang mag en nu ook voor de mannen wie is er hier gemancipeerd
ik denk de mannen nu de vrouwen nog,