Moderator: Moderafo's
Dreamster schreef:Als je single ben kan je ook niet vreemdgaan...
essieee schreef:!Vannacht bedacht ik dat single zijn soms echt geen reet aan is!
de_bisschop schreef:nooit ervaren, het moment van 12 uur? iedereen duikt bij zijn/haar vriendin/vriend in de armen en jij staat daar een beetje doelloos tussen???
de_bisschop schreef:nooit ervaren, het moment van 12 uur? iedereen duikt bij zijn/haar vriendin/vriend in de armen en jij staat daar een beetje doelloos tussen???
meschianza schreef:de_bisschop schreef:nooit ervaren, het moment van 12 uur? iedereen duikt bij zijn/haar vriendin/vriend in de armen en jij staat daar een beetje doelloos tussen???
Je moet jezelf er gewoon tussengooien joh. Of met veel single vrienden oud en nieuw-vieren. Of lekker uit gaan. Of bij je opa en oma in het zorgcentrum. Of stipt 12 uur naar buiten rennen, vuurwerk afknallen en daarna de beste wensen wensen, dan is iedereen wel uitgeknuffeld.
Peroonlijk heb ik zelf met oud en nieuw de positieve kanten van single zijn zeer duidelijk ervaren, wat een actief nachtje was dat
Marnix schreef:meschianza schreef:de_bisschop schreef:nooit ervaren, het moment van 12 uur? iedereen duikt bij zijn/haar vriendin/vriend in de armen en jij staat daar een beetje doelloos tussen???
Je moet jezelf er gewoon tussengooien joh. Of met veel single vrienden oud en nieuw-vieren. Of lekker uit gaan. Of bij je opa en oma in het zorgcentrum. Of stipt 12 uur naar buiten rennen, vuurwerk afknallen en daarna de beste wensen wensen, dan is iedereen wel uitgeknuffeld.
Peroonlijk heb ik zelf met oud en nieuw de positieve kanten van single zijn zeer duidelijk ervaren, wat een actief nachtje was dat
haha wat dan? volgens mij kan je diezelfde dingen ook doen als je niet single bent doen... dus om nou te zeggen dat dat de voordelen zijn van het single zijn, daar geloof ik niet in. Het ligt er maar aan hoe je ermee omgaat.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 36 gasten