single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 01 jan 2007 14:16

Single zijn is hot in 2007!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 01 jan 2007 14:24

Wanneer niet?

Als je single ben kan je ook niet vreemdgaan...
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 01 jan 2007 14:27

Dreamster schreef:
Als je single ben kan je ook niet vreemdgaan...

De slogan voor 2007 :mrgreen:
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 01 jan 2007 14:32

!Vannacht bedacht ik dat single zijn soms echt geen reet aan is 8) !

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 01 jan 2007 15:10

Dreamster schreef:Als je single ben kan je ook niet vreemdgaan...

Pfff... het idee dat je eerste gedachte bij het aangaan van een relatie zou zijn: "Hmmm, nu loop ik het risico om vreemd te gaan!" :mrgreen:
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Jort
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jort » 01 jan 2007 15:14

phox schreef:
Dreamster schreef:Als je single ben kan je ook niet vreemdgaan...

Pfff... het idee dat je eerste gedachte bij het aangaan van een relatie zou zijn: "Hmmm, nu loop ik het risico om vreemd te gaan!" :mrgreen:

dat noemt men ook wel: de kracht van positief denken, ahum.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 jan 2007 18:44

essieee schreef:!Vannacht bedacht ik dat single zijn soms echt geen reet aan is 8) !

Haha hoe dat zo? Ik heb me dat nog nooit bedacht, ik vraag me af wat daar achter zit :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

de_bisschop
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor de_bisschop » 01 jan 2007 20:21

nooit ervaren, het moment van 12 uur? iedereen duikt bij zijn/haar vriendin/vriend in de armen en jij staat daar een beetje doelloos tussen???
Afbeelding

'En wat hebt gij, dat gij niet hebt ontvangen?' 1 Korinte 4:7

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 01 jan 2007 21:06

de_bisschop schreef:nooit ervaren, het moment van 12 uur? iedereen duikt bij zijn/haar vriendin/vriend in de armen en jij staat daar een beetje doelloos tussen???

Nee. Maar in mijn vriendengroep is dan ook minimaal 50% vrijgezel. :) Ik heb dat zelf ook nooit zo gehad... maar goed, dat ligt er misschien ook aan hoe je er in staat, en wat je graag zou willen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Charlotte
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Charlotte » 01 jan 2007 21:25

rafaell schreef:Single zijn is hot in 2007!

Komt dat even mooi uit. Dat we 2007 dan ook meer weer 'hot' uit mogen komen. 8)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 02 jan 2007 13:45

rafaell schreef:Single zijn is hot in 2007!

Neejoh, single zijn is zóóó 2006 ;)
pobody's nerfect

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 jan 2007 13:48

de_bisschop schreef:nooit ervaren, het moment van 12 uur? iedereen duikt bij zijn/haar vriendin/vriend in de armen en jij staat daar een beetje doelloos tussen???

Je moet jezelf er gewoon tussengooien joh :mrgreen: . Of met veel single vrienden oud en nieuw-vieren. Of lekker uit gaan. Of bij je opa en oma in het zorgcentrum. Of stipt 12 uur naar buiten rennen, vuurwerk afknallen en daarna de beste wensen wensen, dan is iedereen wel uitgeknuffeld.

Peroonlijk heb ik zelf met oud en nieuw de positieve kanten van single zijn zeer duidelijk ervaren, wat een actief nachtje was dat :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 jan 2007 14:56

Hehe, idd :P Weinig gemerkt van knuffelende stlletjes hoor, het was een gekkenhuis en iedereen was praktisch onzichtbaar door spuitende champagne 8)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 jan 2007 15:48

meschianza schreef:

Je moet jezelf er gewoon tussengooien joh :mrgreen: . Of met veel single vrienden oud en nieuw-vieren. Of lekker uit gaan. Of bij je opa en oma in het zorgcentrum. Of stipt 12 uur naar buiten rennen, vuurwerk afknallen en daarna de beste wensen wensen, dan is iedereen wel uitgeknuffeld.

Peroonlijk heb ik zelf met oud en nieuw de positieve kanten van single zijn zeer duidelijk ervaren, wat een actief nachtje was dat :mrgreen:

haha wat dan? volgens mij kan je diezelfde dingen ook doen als je niet single bent doen... dus om nou te zeggen dat dat de voordelen zijn van het single zijn, daar geloof ik niet in. Het ligt er maar aan hoe je ermee omgaat.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 02 jan 2007 16:25

Marnix schreef:
meschianza schreef:

haha wat dan? volgens mij kan je diezelfde dingen ook doen als je niet single bent doen... dus om nou te zeggen dat dat de voordelen zijn van het single zijn, daar geloof ik niet in. Het ligt er maar aan hoe je ermee omgaat.

Wat dan? Om 11 uur met een vriend heel kinderachtig rotjes en knalerwten uit het raam gegooid, heel veel tegelijk, vier etages naar beneden, daarna in de auto gestapt en naar naar Dordrecht gereden maar daar kwamen we de tent niet in waar al vrienden van mij zich ophielden (te vol) Toen naar Ridderkerk gereden om een andere vriend te halen, waar we stipt 12 uur aan kwamen scheuren en daar maar vuurwerk zijn gaan kijken, daarna naar Dordrecht maar dat hielden we minder lang vol dan geplanned omdat tenten waar je normaal gratis naar binnen mag opeens € 17,50 vragen, toen spontaan besloten naar Leiden te gaan waar ook een aantal bijzondere figuren feestje vierden.

Het is gewoon het gevoel van vrijheid en vrijblijvendheid, zonder
afspraken met wie dan ook of rekening houden met wie of wat dan ook en al helemaal niet met (schoon)familie. Ik vind dat zeker wel een voordeel (wat overigens in andere situaties weer een nadeel kan zijn hoor_
Laatst gewijzigd door meschianza op 02 jan 2007 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”