single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 dec 2006 10:33

nee hoor, zonder jou was ik nog zo 5 jaar doorgegaan ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 29 dec 2006 10:40

Jo'tje schreef:
Er wordt door singles altijd zo overtrokken gesproken over een relatie - betreft vooral de vrouwelijke kunne - . Ik heb ruim anderhalf jaar een vriend, maar ik heb geen uitzet- of trouwplannen, ik ben de komende drie jaar nog op de uni te vinden, en ik heb het tweede kerstdag heel gezellig gehad met een vriendin.

Niet iedereen zit zo vastgekluisterd in/ aan een relatie als jullie het voorstellen.

Jaaa, hehe! Eindelijk iemand die het snapt (én het goede voorbeeld geeft ;)) :)

Het schíjnt bizonder moeilijk te zijn. Je schijnt ineens je vrienden mijlenver achter te moeten stellen bij je vriend enzo; alsof je later altijd in je eentje bij je partner op de bank wil hangen...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 29 dec 2006 10:45

Grmbl, bibbers nee. Dat wil ik ook heel hard gaan voorkomen.
Ik zeg altijd maar: als je elkaar een poosje niet ziet is het alleen maar weer leuker om elkaar wél te zien. (al valt dat niet zien dan wel weer vies tegen..;))
Maar het is gewoon zó ontzettend belangrijk om je vriendengroep (en familie!) bij te blijven houden. En als je dat met z'n 2tjes kan is dat ideaal, maar soms gaat dat nou eenmaal niet. Kies nooit tussen twee verjaardagen uit beide vriendengroepen, maar ga allebei naar één. Daar vergaat de wereld niet van. Achja, kan zat slechte voorbeelden gaan geven, maar denk dat het wel duidelijk is.
pobody's nerfect

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 dec 2006 10:46

Jo'tje, wat spreek je weer ware woorden.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 29 dec 2006 10:47

Marnix schreef:he... ik hield het tot mijn 19e vol :) toen 4 maandjes een relatie... en daarna doorbikkelen tot mijn 25e. Toen ben ik er mee opgehouden... ik wil de markt niet verzieken en de jeugd ook een kans geven. Kom op, jullie kunnen het! Single zijn is helemaal niet erg.

Marnix, we zijn je zo dankbaar! 8)

Maar inderdaad eefje, het ligt er ook inderdaad aan in welk een situatie j zit. k zou me ook wat verlaten voelen als op verplicht familiediner iedereen om mij heen een paartje zit te zijn die elkaar steeds diep in de ogen kijken en op elkaar klauteren en kusjes geven en jij als enige single er bij zit. Of als je 35 bent en echt al je vrienden en familie zijn getrouwd en vieren met elkaar de feestdagen en je valt buiten de boot. In dat geval heb ik makkelijk praten. (hoewel ik hoop dat als ik op mn 35st nog single ben, ik in Peru woon en een kindertehuis run of zendingsvlieger ben bij de MAF)

Maar ga lekker studeren en op kamers, er zal een wereld van vrijgezellen voor wie vastigheid heus wel ooit maar nog niet nu hoeft, voor je open gaan!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 dec 2006 11:16

Jo'tje schreef:Grmbl, bibbers nee. Dat wil ik ook heel hard gaan voorkomen.
Ik zeg altijd maar: als je elkaar een poosje niet ziet is het alleen maar weer leuker om elkaar wél te zien. (al valt dat niet zien dan wel weer vies tegen..;))
Maar het is gewoon zó ontzettend belangrijk om je vriendengroep (en familie!) bij te blijven houden. En als je dat met z'n 2tjes kan is dat ideaal, maar soms gaat dat nou eenmaal niet. Kies nooit tussen twee verjaardagen uit beide vriendengroepen, maar ga allebei naar één. Daar vergaat de wereld niet van. Achja, kan zat slechte voorbeelden gaan geven, maar denk dat het wel duidelijk is.

Precies. Daarom gaat Jo'tje de 6e op familiebezoek en ga ik lekker schaatsen en wokken met mijn refoweb-vrienden :D

Meschianza, zal ik mijn rekeningnummer even geven? Dan kan je je dankbaarheid verder uiten :) Oh en ehm, mogen we een keer langskomen in Peru?
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 29 dec 2006 11:48

Dat ben ik ook echt niet van plan, dat als ik verkering heb met z'n tweeën op de bank gaan zitten (al doen ze dat hier thuis wel, zielig hè :wink: )
Vind het het stomste wat er is, mensen die verkering krijgen en hun vrienden op de één of andere manier nooit meer zien, omdat ze naar hun vriend/vriendin moeten. En als het dan uit gaat... dan ben je weer goed.
Daar hou ik dus niet zo van!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 29 dec 2006 12:06

Ja en die altijd maar met z'n 2-en zijn en haast nooit gewoon met wat andere vrienden erbij wat leuks gaan doen ofzo... of op verjaardagen om 10 uur naar huis gaan :P

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 29 dec 2006 12:08

Zoiets ja. "we moeten nog 'even' afscheid nemen" Vervolgens zijn ze pas om half 12 thuis ofzo...
Hoezo even :D

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 29 dec 2006 12:11

En dan nemen ze anderhalf uur afscheid terwijl ze elkaar de volgende dag weer zien! Hoezo moeilijk doen?

De vriendin van m'n broertje had dit weekend last van oververmoeidheid, heb je ervan hè?! Toch afscheid nemen maar wat korter maken dan :lol:

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 29 dec 2006 12:37

wat een frustratie! :P
Auf Wiedersehen!

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 29 dec 2006 12:59

T. Lindeman schreef:wat een frustratie! :P
Ik wilde het niet zeggen ;). Maar wacht maar Eefje, wellicht komt er een tijd dat ook jij anderhalf uur afscheid nemen nog veeeeels te kort vind :P
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 dec 2006 13:07

Debor@ schreef:
Ik wilde het niet zeggen ;). Maar wacht maar Eefje, wellicht komt er een tijd dat ook jij anderhalf uur afscheid nemen nog veeeeels te kort vind :P

O yeah 8)

Doe het alleen niet op verjaardagen oid inderdaad. Knap l*llig :)

André

Berichtdoor André » 29 dec 2006 13:11

't Is toch weer prachtig om te lezen hoe je het onder woorden kunt brengen!
k zou me ook wat verlaten voelen als op verplicht familiediner iedereen om mij heen een paartje zit te zijn die elkaar steeds diep in de ogen kijken en op elkaar klauteren en kusjes geven en jij als enige single er bij zit.

@ Marnix, ik vind wel een beetje dat je nu wat stoer doet, zo van je moet gewoon rustig wachten tot je 25ste, het komt allemaal goed, enzo.

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 29 dec 2006 13:18

:lol:

Terug naar “Archief”