Moderator: Moderafo's
Jo'tje schreef:Er wordt door singles altijd zo overtrokken gesproken over een relatie - betreft vooral de vrouwelijke kunne - . Ik heb ruim anderhalf jaar een vriend, maar ik heb geen uitzet- of trouwplannen, ik ben de komende drie jaar nog op de uni te vinden, en ik heb het tweede kerstdag heel gezellig gehad met een vriendin.
Niet iedereen zit zo vastgekluisterd in/ aan een relatie als jullie het voorstellen.
Jaaa, hehe! Eindelijk iemand die het snapt (én het goede voorbeeld geeft)
Marnix schreef:he... ik hield het tot mijn 19e voltoen 4 maandjes een relatie... en daarna doorbikkelen tot mijn 25e. Toen ben ik er mee opgehouden... ik wil de markt niet verzieken en de jeugd ook een kans geven. Kom op, jullie kunnen het! Single zijn is helemaal niet erg.
Jo'tje schreef:Grmbl, bibbers nee. Dat wil ik ook heel hard gaan voorkomen.
Ik zeg altijd maar: als je elkaar een poosje niet ziet is het alleen maar weer leuker om elkaar wél te zien. (al valt dat niet zien dan wel weer vies tegen..)
Maar het is gewoon zó ontzettend belangrijk om je vriendengroep (en familie!) bij te blijven houden. En als je dat met z'n 2tjes kan is dat ideaal, maar soms gaat dat nou eenmaal niet. Kies nooit tussen twee verjaardagen uit beide vriendengroepen, maar ga allebei naar één. Daar vergaat de wereld niet van. Achja, kan zat slechte voorbeelden gaan geven, maar denk dat het wel duidelijk is.
k zou me ook wat verlaten voelen als op verplicht familiediner iedereen om mij heen een paartje zit te zijn die elkaar steeds diep in de ogen kijken en op elkaar klauteren en kusjes geven en jij als enige single er bij zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten