Abdijbiertje om 1:00 schreef:Tja, ook hier zo'n geval. 24 jaar en vrijgezel.
Het klinkt haast zo van: hier ook zo'n betreurenswaardig geval!  

schaterlach  hysterisch 
Ach joh, 24 jaartjes is nog hardstikke jong!  

Ik ben 9 jaar ouder dan jij, en ook vrijgezel. En ik verwacht het nog lang te blijven ook. Want die types waar ik op val, daarmee weet ik het zo onderhand wel. Mijn gevoel kiest altijd voor de meest onhandige en lastigst bereikbare. Mijn verstand weet heel goed wat praktisch en handig is. Maar mijn gevoelens willen daarvan nooit weten, als het erop aan komt.  

Dus ach, ik weet onderhand wel hoe zinloos het is om er op te jagen, en de waarheid van mijn gevoelens niet onder ogen te willen zien. Het enige wat voor mij rest is gewoon lekker gezellig en ontspannen zijn, en alles van zijn zonnige kant te bekijken, dan geniet ik tenminste nog van de mensen om mij heen.
En voor wie denkt dat 33 jaar zo oud is... ik heb ook nog een vriendin die bijna 10 jaar ouder is dan ik! Echt een knappe en sympathieke vrouw. Iemand die er absoluut mag wezen, maar die blijkbaar nooit de ware is tegengekomen. En dat laatste, dat is volgens mij echt de enige reden dat zij nog vrijgezel is, want er mankeert absoluut niks aan haar.
Ik heb het onderhand wel afgeleerd om zo in getallen te denken, zo van: 'als je bijv. 25 bent, wordt het onderhand wel eens tijd.' Ik heb genoeg vrijgezellen gezien van boven de 30, of boven de 40. Dat helpt erg goed, om het normale van vrijgezel-zijn in te gaan zien. Bovendien staat de werkelijkheid van mijn gevoelens ook absoluut haaks op een dergelijk getallendenken. En ik kan mijn gevoelens eigenlijk ook geen ongelijk geven, hoe lastig ik het ook eigenlijk vind: het gaat er niet om dat je op een bepaalde leeftijd maar getrouwd bent. Het gaat om een gewichtige keuze voor de rest van je leven, en dus dat je de ware krijgt bij wie je wel een gat in de lucht van geluk kan springen als je haar eenmaal hebt! yahoooo  omhelzing 
Laat ik voorlopig maar lekker genieten van het rijden op heftige motoren, en dergelijke vrijgezellenhobbies.