en

Maar helaas ik kan aan uw wensen niet voldoen

Marnix als ik me reislustig voel zal ik nog wel eens op een meeting langs komen, alleen heb ik dat volgens mij ook al eerder eens beloofd.

Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:meschianza schreef:Marnix schreef:Rijk in het geloof sowieso.
Reislustig? Zeker, hij heeft een motor!
Over het uiterlijk van mannen kan ik niet goed oordelen.
Ah!
En is hij muzikaal, kunstzinnig of cultureel en maatschappelijk betrokken?![]()
Ben jij zo'n type dat steeds weer met nieuwe eisen aan komt zetten?
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Tja, ook hier zo'n geval. 24 jaar en vrijgezel.
Maar daar scoor je toch juist vrouwtjes mee?Boekenlezer schreef:Laat ik voorlopig maar lekker genieten van het rijden op heftige motoren...
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Tja, ook hier zo'n geval. 24 jaar en vrijgezel. En dan zijn er mensen die zeggen dat "het nu wel een keer tijd wordt". O? Nou, met dat gevoel heb ik wel geleefd ja. Telkens weer zag je nieuwe (jongere) stelletjes, en dan denk je op een gegeven moment even dat er voor jou niks komt. Gevolg? Achter veel dingen meer zien dan dat er in werkelijkheid is.
Met dat gevoel heb ik wel een tijd gezeten, werd veel te snel "verliefd" enzo. Gelukkig ben ik die periode voorbij. Niet dat het me niet meer interesseert, maar de druk is weg.
Debor@ schreef:Maar daar scoor je toch juist vrouwtjes mee?Boekenlezer schreef:Laat ik voorlopig maar lekker genieten van het rijden op heftige motoren...Althans, dat beweert mijn vader altijd
Jort schreef:Ik geloof dat ik vrijgezel blijf.Ik zie wel een beetje tegen eenzaamheid op (want ik wil na mijn afstuderen wel eens op mijzelf gaan wonen), maar als ik Boekenlezer zo hoor in topics over single zijn etc. kan dat best meevallen. Ik kan moeilijk omdat mijn sociale omgeving het wil en vanwege mogelijke eenzaamheid, een vrouw zoeken.
Boekenlezer schreef:Gistermiddag, lopend op weg naar de kerk, kom ik een vrouw tegen. Ineens groet ze mij, met een vriendelijke glimlach op haar gezicht. Terwijl ze een wildvreemde is, zo op straat. (Ook geen kerkganger, die toevallig iets te maken had met de kerk.) Ze was ook wel redelijk knap. Ik heb maar netjes terug gegroet.
Dat ging toch echt zonder motor.
Jort schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Tja, ook hier zo'n geval. 24 jaar en vrijgezel. En dan zijn er mensen die zeggen dat "het nu wel een keer tijd wordt". O? Nou, met dat gevoel heb ik wel geleefd ja. Telkens weer zag je nieuwe (jongere) stelletjes, en dan denk je op een gegeven moment even dat er voor jou niks komt. Gevolg? Achter veel dingen meer zien dan dat er in werkelijkheid is.
Met dat gevoel heb ik wel een tijd gezeten, werd veel te snel "verliefd" enzo. Gelukkig ben ik die periode voorbij. Niet dat het me niet meer interesseert, maar de druk is weg.
Precies. Het kan er ook weleens naar mijn idee mee te maken hebben hoe kritisch je bent. Er zijn veel mensen die er veel moeite voor doen....en dan worden ze ook minder kritisch en nemen ze maar wat. Prijs je dan maar gelukkig dat je kritisch genoeg was naar jezelfEr zijn genoeg mensen die op die basis trouwen, of je dan gelukkig bent.... :
Het moet echt de ultieme vrouw zijn, wat ik gewoon niet kan omschrijven. Eerlijkheid, zuiverheid, zoiets,maar ook weer niet iedereen die zuiver en eerlijk is.
Maar als ik dat gevoel heb (weing blijkbaar, afgelopen 5/6 jaar sinds ik studeer welgeteld 1 keer) kan ik er diret weinig mee. Ik werd althans afgelopen twee jaar geestelijk en sociaal dermate gestoord, dat ik het nooit meer hoop te hebben. Terwijl gewoon normaal en leuk ermee omgaan zoals met andere mensen op zijn minst hetzelfde resultaat had opgeleverd en mss een leuk neutraal contact
![]()
Ik geloof dat ik vrijgezel blijf.Ik zie wel een beetje tegen eenzaamheid op (want ik wil na mijn afstuderen wel eens op mijzelf gaan wonen), maar als ik Boekenlezer zo hoor in topics over single zijn etc. kan dat best meevallen. Ik kan moeilijk omdat mijn sociale omgeving het wil en vanwege mogelijke eenzaamheid, een vrouw zoeken.
Marnix schreef:Jort schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Tja, ook hier zo'n geval. 24 jaar en vrijgezel. En dan zijn er mensen die zeggen dat "het nu wel een keer tijd wordt". O? Nou, met dat gevoel heb ik wel geleefd ja. Telkens weer zag je nieuwe (jongere) stelletjes, en dan denk je op een gegeven moment even dat er voor jou niks komt. Gevolg? Achter veel dingen meer zien dan dat er in werkelijkheid is.
Precies. Het kan er ook weleens naar mijn idee mee te maken hebben hoe kritisch je bent. Er zijn veel mensen die er veel moeite voor doen....en dan worden ze ook minder kritisch en nemen ze maar wat. Prijs je dan maar gelukkig dat je kritisch genoeg was naar jezelfEr zijn genoeg mensen die op die basis trouwen, of je dan gelukkig bent.... :
Het moet echt de ultieme vrouw zijn, wat ik gewoon niet kan omschrijven. Eerlijkheid, zuiverheid, zoiets,maar ook weer niet iedereen die zuiver en eerlijk is.
Maar als ik dat gevoel heb (weing blijkbaar, afgelopen 5/6 jaar sinds ik studeer welgeteld 1 keer) kan ik er diret weinig mee. Ik werd althans afgelopen twee jaar geestelijk en sociaal dermate gestoord, dat ik het nooit meer hoop te hebben. Terwijl gewoon normaal en leuk ermee omgaan zoals met andere mensen op zijn minst hetzelfde resultaat had opgeleverd en mss een leuk neutraal contact
![]()
Ik geloof dat ik vrijgezel blijf.Ik zie wel een beetje tegen eenzaamheid op (want ik wil na mijn afstuderen wel eens op mijzelf gaan wonen), maar als ik Boekenlezer zo hoor in topics over single zijn etc. kan dat best meevallen. Ik kan moeilijk omdat mijn sociale omgeving het wil en vanwege mogelijke eenzaamheid, een vrouw zoeken.
Je maakt je er veel te druk om. Misschien dat je daarom ook wel "sociaal en geestelijk gestoord" werdEn als je zo veeleisend bent blijf je denk ik inderdaad vrijgezel, ik weet niet precies wat je onder de "ultieme vrouw" verstaat maar misschien goed om je af te vragen of de vrouw van jou dromen in werkelijkheid wel bestaat. Zet het een ebetje van je af, geniet gewoon van het leven en dan kom je haar vanzelf wel een keer tegen. Of niet. Dat merk je vanzelf. Maar van tevoren gaan bedenken dat dat nooit zal gebeuren is puur inspelen op je eigen gevoelens.... en niet op de realiteit. Ik heb het me ooit ook wel eens afgevraagd, heb me er niet druk om gemaakt en toen gebeurde het opeens, plotseling. Sluit die mogelijkheid voor jezelf dus ook niet uit.... ga liever kijken hoe je ervoor kan zorgen dat je er dan ook o peen goede manier mee om kan gaan. Daarvoor moet je denk ik, als ik je reacties zo lees, je zelfbeeld, vrouwbeeld en hoe die twee ooit kunnen samengaan wat veranderen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten