Verliefd op je baas...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 19 dec 2006 14:25

In mijn jonge jaren was ik ook eens een beetje verliefd op mijn werkgever. Hij kon wat leeftijd betrof mijn vader zijn. Ben zelfs een keer flauw gevallen in zijn armen. Niet dat dat wat met de verliefderigheid te maken had, gelukkig niet!

Ik begrijp dat het nog maar sinds een paar weken aan de gang is. Van liefde kan nog geen spraken zijn, verliefdheid kan. Hoe groot is het leeftijdsverschil? Is er geen sprake van een tijdelijk verzetje van je werkgever, beetje aandacht van een leuke jonge meid is natuurlijk niet verkeerd.

Probeer er alsjeblieft zo snel mogelijk mee te stoppen. Hij is getrouwd, misschien heeft hij kinderen? Hij heeft je niets te bieden!

Uit het feit dat hij zich nogal snel aan zijn gevoelens voor jouw toegeeft vraag ik me af hoe ernstig hij het meent. VOlgens mij is dit voor hem een avontuurtje en jij zit straks met de gebakken peren. Hoe langer je hiermee doorgaat hoe pijnlijker het voor jouw wordt om er mee te stoppen.

Verliefdheid kan je niet tegenhouden, je moet echter je gevoelens niet gaan koesteren.

Weest trots op jezelf en stop hiermee. Zoek afleiding en niet je werkgever op!
ja, dat is mijn mening dan he.....

wervelwind
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor wervelwind » 19 dec 2006 21:47

Daphne schreef:
Dreamster schreef:Wat een l*l is die baas trouwens, sorry dat ik het zeg!

Hehe, jij zegt, wat ik dacht, ik durfde het hier alleen niet neer te planten... 8)

Nou kan ik natuurlijk heel erg in de verdediging schieten. Waarom, wat bedoelen jullie precies? Ben ik niet net zo'n tr*tje? Ik heb hier even hard aan mee gewerkt. Misschien heb ik het zelf wel uitgedaagt. Tenslotte begon het met een grapje.

En ja, hij is ouder, maar heus niet jaren.

Van het weekend heb ik besloten dat ik ermee stop. Ik hoop dat het me gaat lukken. Ik kan dit nu allemaal wel heel leuk zeggen, maar morgen moet ik weer met hem werken. Ik hoop maar dat ik sterk genoeg ben... En ik moet het hem nog wel zeggen natuurlijk (met uitleg, of zouden jullie dat afraden?)

Zelf vind ik gelijk van baan veranderen erg radicaal. Ik wil hier gewoon blijven werken. En lukt het niet, kan ik over een tijdje altijd nog besluiten om weg te gaan.
Maar het lukt me gewoon!! :roll:
Als De Hersenen Deinen

zekharyahu
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zekharyahu » 19 dec 2006 21:54

Bidt er in ieder geval voor ;)

Perse uitleggen lijkt me niet eens noodzakelijk. Hij weet verdraait goed waarom je er mee kapt.

Sterkte joh, je weet dat het beter is! Voor jullie allebei ;)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 20 dec 2006 16:20

wervelwind schreef:
Daphne schreef:

Hehe, jij zegt, wat ik dacht, ik durfde het hier alleen niet neer te planten... 8)

Nou kan ik natuurlijk heel erg in de verdediging schieten. Waarom, wat bedoelen jullie precies? Ben ik niet net zo'n tr*tje? Ik heb hier even hard aan mee gewerkt. Misschien heb ik het zelf wel uitgedaagt. Tenslotte begon het met een grapje.

En ja, hij is ouder, maar heus niet jaren.

Van het weekend heb ik besloten dat ik ermee stop. Ik hoop dat het me gaat lukken. Ik kan dit nu allemaal wel heel leuk zeggen, maar morgen moet ik weer met hem werken. Ik hoop maar dat ik sterk genoeg ben... En ik moet het hem nog wel zeggen natuurlijk (met uitleg, of zouden jullie dat afraden?)

Zelf vind ik gelijk van baan veranderen erg radicaal. Ik wil hier gewoon blijven werken. En lukt het niet, kan ik over een tijdje altijd nog besluiten om weg te gaan.
Maar het lukt me gewoon!! :roll:

Oké, heel veel sterkte! :) We bidden voor je... :oops:
Afbeelding

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 20 dec 2006 17:07

wervelwind schreef:
Daphne schreef:

Omdat jij erover nadenkt en dus eigenlijk beseft dat het fout is, maar dat hij, terwijl hij een relatie heeft, je gewoon aanpraat dat er niks mis mee is...

Jij bent verliefd, hij gebruikt je gewoon, en dat vind ik gewoon puur zakkerig!

Heel veel sterkte, ik weet hoe het is om iemand uit je hoofd probeert te zetten...
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 20 dec 2006 17:12

Daarbij komt nog dat hij al getrouwd is, en dus aan iemand trouw moet zijn, en jij niet.

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 20 dec 2006 20:14

Goed, het is makkelijk oordelen, zeker als je er zelf niet mee te maken hebt (gehad). Ik zou het zo doen, ik zou zoiets nooit toestaan, ik zou het niet geloven wat hij zegt. Tuurlijk mensen, zullen we verder praten als het jezelf overkomt? Maar dat terzijde.

Er is hier niet één persoon de boosdoener, je bent sámen verkeerd bezig. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, ik heb het nooit meegemaakt, en pas voor een koude buitenstaandersreactie.

Ik zou zeggen: zet 'm op meid, ga ervoor, blijf nuchter, kalm en jezelf, ik ben verre van vroom maar tracht te bidden, en dan gaat het vast lukken.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 20 dec 2006 20:41

Debor@ schreef:Goed, het is makkelijk oordelen, zeker als je er zelf niet mee te maken hebt (gehad). Ik zou het zo doen, ik zou zoiets nooit toestaan, ik zou het niet geloven wat hij zegt. Tuurlijk mensen, zullen we verder praten als het jezelf overkomt? Maar dat terzijde.

Er is hier niet één persoon de boosdoener, je bent sámen verkeerd bezig. Ik weet verder niet wat ik moet zeggen, ik heb het nooit meegemaakt, en pas voor een koude buitenstaandersreactie.

Ik zou zeggen: zet 'm op meid, ga ervoor, blijf nuchter, kalm en jezelf, ik ben verre van vroom maar tracht te bidden, en dan gaat het vast lukken.

Amen!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 dec 2006 23:02

Ik heb geen idee hoe oud je bent.....
Pas wel op...ga niet over je lichamelijke grenzen heen....
Die man is getrouwd en ervaren op het gebied van sex!
Pas hier echt in op....dat ben je waard!!

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 21 dec 2006 01:08

essieee schreef:Ik heb geen idee hoe oud je bent.....
Pas wel op...ga niet over je lichamelijke grenzen heen....
Die man is getrouwd en ervaren op het gebied van sex!
Pas hier echt in op....dat ben je waard!!

Idd, net wat ik dacht..

ahuibers
Majoor
Majoor

Berichtdoor ahuibers » 21 dec 2006 10:26

Veel sterkte er mee.
Goed dat je besloten hebt om er mee te stoppen en je grensen aan te geven.

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 21 dec 2006 11:23

Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

Terug naar “Archief”