In mijn jonge jaren was ik ook eens een beetje verliefd op mijn werkgever. Hij kon wat leeftijd betrof mijn vader zijn. Ben zelfs een keer flauw gevallen in zijn armen. Niet dat dat wat met de verliefderigheid te maken had, gelukkig niet!
Ik begrijp dat het nog maar sinds een paar weken aan de gang is. Van liefde kan nog geen spraken zijn, verliefdheid kan. Hoe groot is het leeftijdsverschil? Is er geen sprake van een tijdelijk verzetje van je werkgever, beetje aandacht van een leuke jonge meid is natuurlijk niet verkeerd.
Probeer er alsjeblieft zo snel mogelijk mee te stoppen. Hij is getrouwd, misschien heeft hij kinderen? Hij heeft je niets te bieden!
Uit het feit dat hij zich nogal snel aan zijn gevoelens voor jouw toegeeft vraag ik me af hoe ernstig hij het meent. VOlgens mij is dit voor hem een avontuurtje en jij zit straks met de gebakken peren. Hoe langer je hiermee doorgaat hoe pijnlijker het voor jouw wordt om er mee te stoppen.
Verliefdheid kan je niet tegenhouden, je moet echter je gevoelens niet gaan koesteren.
Weest trots op jezelf en stop hiermee. Zoek afleiding en niet je werkgever op!