Moderator: Moderafo's
Matt schreef:Ik ga steeds meer denken dat als je al deze dingen afwijst, je straks ECHT niet meer mee kunt komen in deze maatschappij.
joris schreef:misschien moet vreugdenhil eerst zijn verleden verwerken voor hij jongeren zo bang maakt? hij vergeet ook een groot deel van het evangleie volgens mij.
HEeft het debat de jongerne ook Gods liefde laten zien? En het verlangen om bij God te horen? ? ZIjn er jongerne tot bekering gekomen? Die verhalen wil ik hier horen!
Evelien schreef:joris schreef:misschien moet vreugdenhil eerst zijn verleden verwerken voor hij jongeren zo bang maakt? hij vergeet ook een groot deel van het evangleie volgens mij.
HEeft het debat de jongerne ook Gods liefde laten zien? En het verlangen om bij God te horen? ? ZIjn er jongerne tot bekering gekomen? Die verhalen wil ik hier horen!
Hoho, dat vind ik wel erg kort door de bocht. Johan Vreugdenhil laat door presentatie zien hoe hij geleefd heeft. Maar ook laat hij het Evangelie proeven. Hij heeft een keer een presentatie gehouden waar ik ook bij was. En dat vond ik heel ingrijpend. Eerst vertelde hij over zijn eerste leven en zijn omkeer. Daarna liet hij wat liedjes horen. En hij sloot af met een stuk evangelie.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten