Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:
Wbt films ben ik absoluut niet tegen meer inhoudelijke besprekingen, graag zelfs. Maar dat is wel iets dat door de gebruikers zelf gecreëerd moet worden en ik heb de indruk dat vooral de hardcore christenen/refo's zich op dat gebied weinig laten horen. Wiens verantwoordelijkheid is het dan dat dat geluid soms wat ondersneeuwt?
Othello schreef:Bovendien, wie bepaalt nu eigenlijk of iets verantwoord is of niet? Dat blijft altíjd een twistpunt. Ook onder refo's.
Wullimpie schreef:Aragorn schreef:
Wbt films ben ik absoluut niet tegen meer inhoudelijke besprekingen, graag zelfs. Maar dat is wel iets dat door de gebruikers zelf gecreëerd moet worden en ik heb de indruk dat vooral de hardcore christenen/refo's zich op dat gebied weinig laten horen. Wiens verantwoordelijkheid is het dan dat dat geluid soms wat ondersneeuwt?
Misschien omdat ze weinig tot nooit films kijken?
Smurffie schreef:Othello schreef:Bovendien, wie bepaalt nu eigenlijk of iets verantwoord is of niet? Dat blijft altíjd een twistpunt. Ook onder refo's.
Dan kom je dus op het punt dat alleen dát wat de beheerders verantwoordelijk vinden, zou mogen hier op het forum..alleen lijkt me dat niet rëeel tegenover het x-aantal gebruikers. (die het forum toch min of meer draaiende houden)
Cisca schreef:Smurffie schreef:Othello schreef:Bovendien, wie bepaalt nu eigenlijk of iets verantwoord is of niet? Dat blijft altíjd een twistpunt. Ook onder refo's.
Dan kom je dus op het punt dat alleen dát wat de beheerders verantwoordelijk vinden, zou mogen hier op het forum..alleen lijkt me dat niet rëeel tegenover het x-aantal gebruikers. (die het forum toch min of meer draaiende houden)
Denk het toch wel, de beheerders stellen de regels van het forum vast, waar de gebruikers mee akkoord gaan als ze zich registreren.
Zij zijn verantwoordelijk voor het forum, kunnen daar op aangesproken worden, het is aan ons gebruikers om ons aan de regels te houden
Cisca schreef:Het is niet één beheerder, voor zover ik weet zijn het er twee![]()
Zij maken het beleid, het lijkt me toch wel logisch dat ze het op hun eigen site voor het zeggen hebben, al kan daar uiteraard best eens een discussie over zijn
Omega schreef:Zij maken het beleid, het lijkt me toch wel logisch dat ze het op hun eigen site voor het zeggen hebben, al kan daar uiteraard best eens een discussie over zijn
We overleggen vrijwel altijd met onze moderators als het gaat om de forumregels.
Cisca schreef:Jullie postings waren tegelijk, dit is dus een duidelijk en zeer redelijk antwoordOmega schreef:Zij maken het beleid, het lijkt me toch wel logisch dat ze het op hun eigen site voor het zeggen hebben, al kan daar uiteraard best eens een discussie over zijn
We overleggen vrijwel altijd met onze moderators als het gaat om de forumregels.
Klaas schreef:Er wordt telkens geroepen dat het randje wordt opegzocht, maar waar gaat het dan concreet over? Deze hele discussie is op gang gekomen doordat een moderator de knuppel in het hoenderhok gooide bij een discussie die a) pas gestart was en waar b) geen gekke dingen gebeurden.
klaas schreef:(...) irritatie (...)
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 30 gasten