Ik wil heel graag, maar ik heb geen kaartje :s Heel dom van mij...ik was gewoon te laat met reserveren

Greetz & keep smiling!
Moderator: Moderafo's
henkie schreef:HM was gisteravond in topvorm.![]()
Het schijnt dat ze het later weer heeft bijgelegd met dhr. Vreugdenhil![]()
Parsifal's fiets is vast gestolen...hij was nergens te vinden![]()
Maar serieus:
Ik vond het erg interessant. De sprekers waren ook goed uitgekozen.
Probleem was dat er er van de hak op de tak gesprongen werd. (soms reageerde er iemand uit het publiek op iets wat 10 minuten eerder was gezegd.) Ook internet kwam niet echt ter sprake. Laten we dat hier dan maar doen
Matt schreef:Ik heb het verslag in het ND ook gelezen en hoop maar dat het vertekend is.
Er stonden een paar uitspraken van ene dominee Vreugdenhil in en die gingen toch wel erg ver.
Hij zei bijvoorbeeld dat Charlie Chaplin (kan het nog onschuldiger????) aan het branden is in de hel.
Net of hij daar iets van afweet, God velt het oordeel wel en niet dominee Vreugdenhil.
Voor de rest vond ik het wel allemaal erg kortzichtig. Gelukkig ben ik vrijgemaakt en heb ik niet met zulke dingen te maken.
Matt schreef:Ik heb het verslag in het ND ook gelezen en hoop maar dat het vertekend is.
Er stonden een paar uitspraken van ene dominee Vreugdenhil in en die gingen toch wel erg ver.
Hij zei bijvoorbeeld dat Charlie Chaplin (kan het nog onschuldiger????) aan het branden is in de hel.
Net of hij daar iets van afweet, God velt het oordeel wel en niet dominee Vreugdenhil.
Voor de rest vond ik het wel allemaal erg kortzichtig. Gelukkig ben ik vrijgemaakt en heb ik niet met zulke dingen te maken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten