Katlheen schreef:Ach, je kent het gezegde: BMW is voor patsers met wat geld, maar zonder smaak
Nee, die kende ik nog niet, dus ik ga er vanuit dat je hem zelf hebt verzonnen

Moderator: Moderafo's
Napoleon schreef:erikhavenaar schreef:voor een mooie auto kan je beter naar de BMW garage gaan. de 5-serie die is elke cent waard. zeker als het om rij-comfort gaat. met een BMW kan je lang mee rijden. het pergentage dat iets kapot gaat is zeer gering. tegen over de BMW 5-serie staat een of andere Skoda. de vraag was of de BMW het geld wel waard is. de BMW die is dus echt wel beter dan goedkoper merken. -gesproken door een bmw kenner-
mwah.... daar is wat op af te dingen. BMW scoort in de pech-statistieken amper bovengemiddeld, en bovendien, als er iets kapot gaat, is het substantieel duurder dan gemiddeld. verder zijn er heel veel auto's waar je lang mee kunt rijden. ik heb vandaag nog een artikel gelezen in een autoblad, waarin een directie-chauffeur stelde vandaag nog zijn 5-serie in te willen ruilen voor de Skoda Superb. Groter, rijdt beter, en is een stuk goedkoper. De BMW is zeker mooi, maar of hij elke cent waard is? als ik zoveel te besteden had, kwam er toch zeker een andere
ten 1ste: het zijn geen doeka's maar doekoe's,Katlheen schreef:kia dan?
Nou, de Kia picanto vind ik trouwens wel een heel kek wagentje hoor! En je bespaart er tenminste aardig wat doeka's mee.
@deb: vintage darling, daar gaat het om...!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten