rosalie83 schreef:Corine schreef:Me dunkt dat Smurffie duidelijk geweest is over haar situatie en in januari met een opleiding begint die wellicht haar toekomst zal komen te veranderen. Maar tot die tijd zal ze haar leven moeten bekostigen met het geld wat ze op dit moment verdient.
Nou, ik snap er eerlijk gezegd helemaal niets van! Er zijn zat mensen om me heen die studeren en daardoor weinig tijd hebben om te werken en dus echt veel moeite moeten doen om rond te komen. En zij gaan om die reden ook niet zwart werken.
Nee, zij lenen ws van de IB-groep. buiten dat ben ik dus niet om díe reden zwart gaan werken, zoals ik al had vermeld.
Feit is alleen; Als ik van mijn huidige baas eis dat hij mijn volledige salaris stort, dus alles wit, er te weinig over blijft om van rond te komen. Dan moet ik idd. ander werk gaan zoeken, wat ws. niet beter verdient omdat ik (nog geen) papieren heb. Ik kan ook niet méér gaan werken straks om zo tóch nog (wit) rond te komen, want dan kom ik tijd tekort voor mijn opleiding.