Moderator: Moderafo's
freek schreef:Optimatus schreef:blaarkop schreef:AAngenomen naar HUIZEN HHK (nadere beslissing)Ds.A,Kot te Schoonrewoerd die bedankte voor Barneveld,Middelharnis/Sommelsdijk en Zuilichem-Nieuwaal.
Leerbroek kan op zoek naar een nieuwe consulent.
Nieuwe consulent?? Nieuwe dominee zul je bedoelen!!
TKF schreef:freek schreef:Optimatus schreef:blaarkop schreef:AAngenomen naar HUIZEN HHK (nadere beslissing)Ds.A,Kot te Schoonrewoerd die bedankte voor Barneveld,Middelharnis/Sommelsdijk en Zuilichem-Nieuwaal.
Leerbroek kan op zoek naar een nieuwe consulent.
Nieuwe consulent?? Nieuwe dominee zul je bedoelen!!
Ja, dat ook. Volgens mij durven ze nog niet echt te beroepen hier (in Leerbroek). Ik ben benieuwd hoe dat met het consulentschap gaat.
Verder denk ik dat de gevoelens gemengt zijn (zowel in Schoonrewoerd als in Leerbroek) bij het vertrek van een gemeentepredikant en een consulent.
TKF schreef:Idd, Jongejan is zaterdag door onze kerkenraad beroepen, 30 dec. beslissingsdatum.
Je kent onze kerkenraad dan nietFinanciën zijn geen probleem. Één probleem en de gemeente staat gelijk klaar met geld.
Het beroep wordt overigens met gemenge gevoelens ontvangen. Jongejan is zelden in Leerbroek geweest, en tot een paar jaar geleden mocht hij niet in Leerbroek komen. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen... Die vacante periode bevalt me eigenlijk wel, nu treedt er elke week iemand anders op
TKF schreef:Idd, Jongejan is zaterdag door onze kerkenraad beroepen, 30 dec. beslissingsdatum.
Je kent onze kerkenraad dan nietFinanciën zijn geen probleem. Één probleem en de gemeente staat gelijk klaar met geld.
Het beroep wordt overigens met gemenge gevoelens ontvangen. Jongejan is zelden in Leerbroek geweest, en tot een paar jaar geleden mocht hij niet in Leerbroek komen. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen... Die vacante periode bevalt me eigenlijk wel, nu treedt er elke week iemand anders op
tactix schreef:ik denk dat de kerkenrad van mijn gemeente (barneveld) over de passendheid binnen de gemeente ook wel zo dacht over jongejan, gezien het beroep dat vanuit onze gemeente naar hem uitgaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten