Optimatus schreef:Dat probeer ik inmiddels al een half jaar.
Dan heb je het óf niet precies genoeg uitgelegd, óf niet beleefd genoeg. En ik gok op het laatste.
(en waarom hamer ik zo op dat beleefd zijn? Als mensen uitvliegen aan de deur, denk ik (denken Getuigen) "goh, ze hebben hun dagje niet. Andere keer beter, we waren juist op het verkeerde moment op de verkeerde plaats". En we komen een andere keer terug. Wil je dus echt niet meer bezocht worden, bewaar je kalmte en je goeie humeur, leg kort en netjes de reden uit waarom je niet meer bezocht wilt worden en vraag hen om je te noteren als "niet-bel-adres".
Komen ze toch nog een keertje terug (want niet elke Getuige weet dat jij een niet-bel-adres bent), dan herhaal je het vriendelijk nog eens. Vertel er mss bij aan welke Getuigen je zei hen op te schrijven als niet-bel-adres.)
japio schreef:Ze verlaten je huis, en je ziet ze niet meer terug.....
Grote kans van slagen
Had je gedroomd, volgende week ligt er het tijdschrift "Moet u geloof stellen in de Drieëenheid?" in je brievenbus
Ik vind het altijd fijn als ik binnen word genodigd door een huisbewoner, maar ik weiger als het is om 'het gelijk behalen'. Dan bedank ik liever.