Moderator: Moderafo's
liefie schreef:ik moet volgende week weer bloed geven ik ben erg blij dat ik het kan doen maar vind ook best eng omdat ik elke keer bijna flauw val. dan vliegen er ineens allemaal mensen rond me bed met koude washandjes en kussen onder mijn benen. Maar toch wil ik niet stoppen met bloedgeven omdat ze het zo hard nodig hebben. Dus ik ga ook nooit alleen neem meestal mijn vriend mee om me te ondersteunen haha
liefie schreef:ja misschien wel maar dan moet je toch elke maand of niet? en dan zit je toch behoorlijk lang aan zo een apparaat of niet?
en ik weet ook niet of dat in Bergen Op Zoom kan??
Ik heb het nu 4 keer gedaan bloed geven maar elke keer viel ik bijna flauw maar wil het hoe dan ookb blijven doen want mijn HB en bloeddruk is gewoon goed
Ferdinand schreef:Bij orgaandonaties heb ik, het idee dat God dit niet wil.
Als je een beetje medische kennis hebt, vooral van bloed en bloedcellen.
Zijn er zo veel zaken die overeen moeten komen, dat er gewoon drempels zijn. Al die zaken die overeen moeten stemmen voor het kan.
Vandaar.
Evelien schreef:Ferdinand schreef:Bij orgaandonaties heb ik, het idee dat God dit niet wil.
Zijn er zo veel zaken die overeen moeten komen, dat er gewoon drempels zijn. Al die zaken die overeen moeten stemmen voor het kan.
Vandaar.
het kan aan mij liggen, maar ik begrijp jouw mening niet.
Vandaar.
ikkie89 schreef:Ferdinand schreef:Bij orgaandonaties heb ik, het idee dat God dit niet wil.
Vandaar.
waarom leg je daarmee de link dat God het niet wil?
zoals jij redeneer mag je ook geen bloed geven aan mensen die anders dreigen te overlijden omdat er zoveel drempels zijn en allemaal zaken die overeen moeten komen ...![]()
dat heb je er toch wel voor over? als j weet dat er een leven menselijkerwijs door gespaard kan worden
Vandaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten