Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef: Eingelijk vond ik het gek. Ik laat ze ook niet aan anderen zien. Ze zijn van mij en voor mij als herinnering aan een indrukwekkende gebeurtenis...
Denkertje21 schreef:ik denk ook wel dat we ons een beetje laten leiden door de macht der gewoonte en tradities.
Toen mijn vader overleed, heb ik heel impulsief ook foto's van hem gemaakt toen hij in de kist lag. Eingelijk vond ik het gek. Ik laat ze ook niet aan anderen zien. Ze zijn van mij en voor mij als herinnering aan een indrukwekkende gebeurtenis...
Ik denk dat dat ook voor foto's in de kerk geldt...
Gerdien B. schreef:Denkertje21 schreef:ik denk ook wel dat we ons een beetje laten leiden door de macht der gewoonte en tradities.
Toen mijn vader overleed, heb ik heel impulsief ook foto's van hem gemaakt toen hij in de kist lag. Eingelijk vond ik het gek. Ik laat ze ook niet aan anderen zien. Ze zijn van mij en voor mij als herinnering aan een indrukwekkende gebeurtenis...
Ik denk dat dat ook voor foto's in de kerk geldt...
Daar is niets mis mee!
Juist voor later kan het soms erg fijn zijn om nog een foto van de overledene te hebben. Je hoeft foto's die je maakt ook niet altijd met anderen te delen.
Schaam je er niet voor dat je foto's hebt gemaakt toen.
Dit zou denk ik ook iets voor mij wezen om dan impulsief te doen en verder gewoon als deel van de verwerking te gebruiken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten