Overigens sluit ik me aan bij je eerdere posts

Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Tjonge, wat ben ik dan? Vast geen ongenuanceerd breekijzer. Want probeer wel nuances aan te brengen. Maar ik kan niet tegen opportunisten en tegen onoprechtheid. Daar ga ik keihard tegen in...
meboy schreef:
Trouwens, oprechtheid kan je niet beoordelen. Ik ook niet trouwens. Je interpreteerd het als onoprecht.
meboy schreef: De interpretatie die jij daaruit opmaakt is keihard: aandachttrekkerij! Opportunisme! Hang naar publiciteit! Ook is het niet erg chique om te veronderstellen dat een schoenmaker niets over homofilie zou kunnen zeggen. En dat wrijf je hem wel erg vaak onder de neus...
Denkertje21 schreef:meboy schreef: De interpretatie die jij daaruit opmaakt is keihard: aandachttrekkerij! Opportunisme! Hang naar publiciteit! Ook is het niet erg chique om te veronderstellen dat een schoenmaker niets over homofilie zou kunnen zeggen. En dat wrijf je hem wel erg vaak onder de neus...
Daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb van heel dichtbij de gevolgen gezien die de woorden van Quist te weeg hebben gebracht: breuken thuis en zo! Ik prentendeer niet dat ik hét weet. Quist kwam helaas wel zo over. En dat is gevaarlijk. Omdat mensen die wat minder bekend zijn met de materie, dit als waar overnemen! Ik denk dat mij dat zo fel maakt...
Sorry als ik mensen tegen de schenen heb geschopt...
Denkertje21 schreef: Daar heb je wel gelijk in. Maar ik heb van heel dichtbij de gevolgen gezien die de woorden van Quist te weeg hebben gebracht: breuken thuis en zo! Ik prentendeer niet dat ik hét weet. Quist kwam helaas wel zo over. En dat is gevaarlijk. Omdat mensen die wat minder bekend zijn met de materie, dit als waar overnemen! Ik denk dat mij dat zo fel maakt...
Sorry als ik mensen tegen de schenen heb geschopt...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 73 gasten