Moderator: Moderafo's
topkok schreef:ohw gaaf man ook een pasta machine??? Ik heb sindskort een messenset gekocht(andere was gejat) en daar zitten messen in van rond de 60 euro per mes, zo fijn zo goed!! heerlijk!!
Lalage schreef:Een pan met anti-aanbaklaag vind ik wel heel erg handig! Maar verder maakt het inderdad niet zoveel uit. Mijn lievelingsmes heb ik bij de Hema gekocht, haha, zo duur hoeft 't niet. Ik maak toch nooit zelf vlees klaar, dus dat scheelt.
liefie schreef:ik heb heel het messenset van tupperware+ de schaar ervan en ze zijn super maar nu zitten ze netjes op zolder in een doos
het is dat ik ze gekregen heb maar ze zijn echt mega duur
Daphne schreef:Nee, die ruimtespaarders heb ik ook niet. Ik vind ze sowieso niet mooi ook. Ik heb nu ook wel spijt dat ik zoveel genomen heb. Gelukkig heeft het me niet al te veel gekost...
Lalage schreef:Hebben jullie dan vriendinnen die zo'n party organiseren ofzo? Of kan je Tupperware ook gewoon in de winkel kopen? Ik heb een broodtrommel ervan, onverwoestbaar die dingen, tenzij ze tegen iets heets aan liggen...
Lalage schreef:Hebben jullie dan vriendinnen die zo'n party organiseren ofzo? Of kan je Tupperware ook gewoon in de winkel kopen? Ik heb een broodtrommel ervan, onverwoestbaar die dingen, tenzij ze tegen iets heets aan liggen...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten