Peuters in de nee-fase zijn humor, neem dan pubers dat is andere koek;/Lalage schreef:sela: ik ben blij met jou. Al heb jij alleen een kleine baby en dat is vast makkelijker dan een peuter in de nee-fase.
Moderator: Moderafo's
André schreef:Peuters in de nee-fase zijn humor, neem dan pubers dat is andere koek;/Lalage schreef:sela: ik ben blij met jou. Al heb jij alleen een kleine baby en dat is vast makkelijker dan een peuter in de nee-fase.
Aragorn schreef:sela schreef:je bedoeld dat je niet zoveel kunt met deze woordkeuze?
Neehoor, ik ben het denk ik juist wel redelijk met je eens.![]()
Ik weet alleen nooit zo goed wat ik onder 'romantisch' moet verstaan. Is dat een bepaalde sfeer (het clichématige candlelight), of de gezamenlijke band en hoe je die op dat moment beleeft, of iets anders?
En wbt 'beleefdheden', ik vind het juist zo bevrijdend om die niet te hoeven gebruiken en het toch erg leuk te hebben samen.
Alhoewel ik het natuurlijk nog steeds wel leuk zou vinden om de tafel 'romantisch' gedekt te zien bij thuiskomst ipv een grote benden met krijsende kinderen. Het is dan een buitenkant-iets, maar het is ook een teken dat de ander aan je denkt en het leuk vind om je te verrassen.
gave_meid schreef:André schreef:Peuters in de nee-fase zijn humor, neem dan pubers dat is andere koek;/Lalage schreef:sela: ik ben blij met jou. Al heb jij alleen een kleine baby en dat is vast makkelijker dan een peuter in de nee-fase.
hier in huis 3 pubers, 1 kleuter-puber en een peuter-puber in de nee-fase![]()
Othello schreef:gave_meid schreef:André schreef:Peuters in de nee-fase zijn humor, neem dan pubers dat is andere koek;/Lalage schreef:sela: ik ben blij met jou. Al heb jij alleen een kleine baby en dat is vast makkelijker dan een peuter in de nee-fase.
Ah, dat verklaart Omega's grijze haren...
Smurffie schreef:Aragorn schreef:sela schreef:je bedoeld dat je niet zoveel kunt met deze woordkeuze?
Ik weet alleen nooit zo goed wat ik onder 'romantisch' moet verstaan. Is dat een bepaalde sfeer (het clichématige candlelight), of de gezamenlijke band en hoe je die op dat moment beleeft, of iets anders?
En wbt 'beleefdheden', ik vind het juist zo bevrijdend om die niet te hoeven gebruiken en het toch erg leuk te hebben samen.
Alhoewel ik het natuurlijk nog steeds wel leuk zou vinden om de tafel 'romantisch' gedekt te zien bij thuiskomst ipv een grote benden met krijsende kinderen. Het is dan een buitenkant-iets, maar het is ook een teken dat de ander aan je denkt en het leuk vind om je te verrassen.
Exact wat ik bedoel. Als er (sela) überhaubt iets mis is in je huwelijk, gebeuren deze uiterlijke 'romantische' dingen ook niet zo snel.
sela schreef:Smurffie schreef:Aragorn schreef:sela schreef:je bedoeld dat je niet zoveel kunt met deze woordkeuze?
Exact wat ik bedoel. Als er (sela) überhaubt iets mis is in je huwelijk, gebeuren deze uiterlijke 'romantische' dingen ook niet zo snel.
grutjes, had ik het dit alles maar niet neergetypt.
er is weinig mis hoor, hier thuis.
Smurffie schreef:Othello schreef:gave_meid schreef:André schreef:Peuters in de nee-fase zijn humor, neem dan pubers dat is andere koek;/Lalage schreef:sela: ik ben blij met jou. Al heb jij alleen een kleine baby en dat is vast makkelijker dan een peuter in de nee-fase.
Nouja..hij is toch ook geen 25 meer?
gave_meid schreef:Smurffie schreef:Othello schreef:gave_meid schreef:André schreef:Peuters in de nee-fase zijn humor, neem dan pubers dat is andere koek;/Lalage schreef:sela: ik ben blij met jou. Al heb jij alleen een kleine baby en dat is vast makkelijker dan een peuter in de nee-fase.
Nouja..hij is toch ook geen 25 meer?
hehe 20 jaar ouder ja![]()
ik zou toch eerder grijze haren van hem krijgen..aangezien hij toch echt de grootste puber in huis is..
Lalage schreef:Hmmm jij vindt 30 al oud? Ik ken genoeg mensen die er pas veel later aan beginnen en dat vind ik inderdaad niet zo wijs. Maar je moet je voorstellen dat ik net afgestudeerd ben en net begonnen met werken, dus daar wil ik graag eerst aan wennen. Verder weten we nog niet of we uberhaupt wel kinderen willen, ik denk er wel over na, maar als je geen kinderen kent in je omgeving dan is het best wel moeilijk om daar een beslissing over te nemen.
rosalie83 schreef:Is het misschien zo dat als je als pas getrouwd stel je eerst lekker samen blijft, aan elkaar went samen in een huis, het goed hebt samen, je orienteert op dingen, je meer levenswijsheid krijgt, je huwelijk dan beter bestand is tegen het krijgen van zoiets ingrijpends als kinderen als je dan later krijgt!?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten