Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 21 nov 2006 18:05

Idd, laten we even centraal blijven. Misschien was dat topic gewoon niet op de juiste tijd en wijze geopend :wink:
Overigens is hij nu i.i.g. de beroemdste RW-baby :mrgreen:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 21 nov 2006 19:33

zoals gershwin al aangeeft, laten we het weer centraal houden ;)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

sela

Berichtdoor sela » 21 nov 2006 20:58

ik denk ook wel dat de 1 het minder erg bedoelde dan de ander.
maar inderdaad, centraal is the easy way.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 nov 2006 21:01

Maargoed, ik ben dus eigenlijk best benieuwd hoe mannen het ervaren als hun vrouw helemaal opgaat in de baby en alles wat er bij hoort! Begrijp ik het nou goed dat we daar geen topic over mogen hebben?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 nov 2006 21:09

Misschien wil Henkie het topic wel heropenen als de topicstarter de titel verandert en wij beloven serieus te zijn over dit onderwerp? :)

Ik ben bloedjeserieus nu.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 21 nov 2006 21:12

Of een nieuw topic om met een schone lei te beginnen?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 nov 2006 01:00

Smurffie schreef:Misschien wil Henkie het topic wel heropenen als de topicstarter de titel verandert en wij beloven serieus te zijn over dit onderwerp? :)

Ik ben niet anders geweest dan bloody serious. Maar dat schijnt bepaalde mensen te ontgaan.

En wat is er mis met de titel?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 nov 2006 01:05

Aragorn schreef:
Smurffie schreef:Misschien wil Henkie het topic wel heropenen als de topicstarter de titel verandert en wij beloven serieus te zijn over dit onderwerp? :)

Ik ben niet anders geweest dan bloody serious. Maar dat schijnt bepaalde mensen te ontgaan.

En wat is er mis met de titel?

Niets mis met de titel, maar ik kan me voorstellen dat het enigsinds verwarrend overkomt, daar het tevens een opmerking was richting TJ in het RWbabytopic. En ik was óók serieus (afgezien een enkele losse flodder er tussendoor), maar misschien kwam het dan weer niet serieus over vanwege de topictitel.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 22 nov 2006 11:14

Juist omdat het bericht werd weggehaald smoorde je alle discussie in de kiem.

Als Aragorn zo graag wilde discussieren had hij beter een neutraal onderwerp kunnen openen ipv een steek onder water te geven verpakt in een mooie oneliner.

En als ik dan ook nog aangeef dat het niet over TJ hoeft te gaan omdat je dan een discussie op de persoon krijgt dan is het alleen nog maar extra correct.

Eerst een vervelende opmerking over een persoon maken en direct daarna een topic openen over exact hetzelfde vind ik niet correct. Om wie het gaat, ligt er dan wel erg dik bovenop.

Het probleem is dat erkende neuzelaars en off-topic-gaanders ook meedoen in de discussie en daarom bij voorbaat als verdacht word gekenmerkt. Objectiviteit bewaren is ook een kunst apart.

Dat is hier niet het geval. Maar verder klopt het wel. Waar staat geschreven dat ik objectief moet zijn? :shock:

Dan zal ik je dat eens uitleggen, vriend. Zwak is: in plaats van normaal antwoord geven op een serieuze vraag (die kennelijk als confronterend werd ervaren) deze gewoon wegmodereren zonder enige vorm van kennisgeving. En naast zwak is het ook nog eens absoluut amoreel om op die manier misbruik te maken van je bevoegdheden als moderator.

Als het een normale vraag was geweest, was het niet weggehaald. Kennisgeven doen we niet aan zoals je in de regels hebt kunnen lezen. Misschien moet je die toch voor de gein eens inkijken want je plast wel vaker naast de pot.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 nov 2006 11:20

Maar kan het topic weer heropend worden? Zie bovenstaande vragen.

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 22 nov 2006 11:38

Kom op mensen.... verwijder dat Erdee Mobiel topic! Dat is puur reclame!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 nov 2006 11:44

TheShadow schreef:Kom op mensen.... verwijder dat Erdee Mobiel topic! Dat is puur reclame!

Volgens mij al gebeurd!

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 22 nov 2006 11:45

rosalie83 schreef:
TheShadow schreef:Kom op mensen.... verwijder dat Erdee Mobiel topic! Dat is puur reclame!

Volgens mij al gebeurd!

jha! Top!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 nov 2006 13:21

henkie schreef:
Dan zal ik je dat eens uitleggen, vriend. Zwak is: in plaats van normaal antwoord geven op een serieuze vraag (die kennelijk als confronterend werd ervaren) deze gewoon wegmodereren zonder enige vorm van kennisgeving. En naast zwak is het ook nog eens absoluut amoreel om op die manier misbruik te maken van je bevoegdheden als moderator.

Als het een normale vraag was geweest, was het niet weggehaald. Kennisgeven doen we niet aan zoals je in de regels hebt kunnen lezen. Misschien moet je die toch voor de gein eens inkijken want je plast wel vaker naast de pot.

Oh, dus moderators doen nooit iets fout en als er iets weggehaald wordt was dat per definitie een foute opmerking? Wat was er zo abnormaal aan mijn vraag?

Het is wel de omgekeerde wereld zeg: als een moderator haar bevoegdheden misbruikt in haar eigen belang is degene die het slachtoffer van deze actie is de boosdoener. Hebben jullie geen regels voor fatsoenlijk modereerbeleid of weiger je daar consequenties aan te verbinden? Het getuigt namelijk van een schandalig gebrek aan objectiviteit en moderatorsvaardigheden.. en ja, moderators moeten objectief zijn, of dat nu ergens staat of niet.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 22 nov 2006 14:18

Dat is jouw conclusie natuurlijk. Ik vond de opmerking onprettig daarom is het weggehaald.

Wat objectiviteit betreft...jij bent zeker ook zo iemand die wil dat de politie notoire veelplegers niet extra in de gaten houdt maar aan goudeerlijke mensen evenveel aandacht besteed. ;-)

Terug naar “Archief”