Overigens is hij nu i.i.g. de beroemdste RW-baby

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Misschien wil Henkie het topic wel heropenen als de topicstarter de titel verandert en wij beloven serieus te zijn over dit onderwerp?![]()
Ik ben bloedjeserieus nu.
Aragorn schreef:Smurffie schreef:Misschien wil Henkie het topic wel heropenen als de topicstarter de titel verandert en wij beloven serieus te zijn over dit onderwerp?![]()
Ik ben bloedjeserieus nu.
Ik ben niet anders geweest dan bloody serious. Maar dat schijnt bepaalde mensen te ontgaan.
En wat is er mis met de titel?
Juist omdat het bericht werd weggehaald smoorde je alle discussie in de kiem.
En als ik dan ook nog aangeef dat het niet over TJ hoeft te gaan omdat je dan een discussie op de persoon krijgt dan is het alleen nog maar extra correct.
Het probleem is dat erkende neuzelaars en off-topic-gaanders ook meedoen in de discussie en daarom bij voorbaat als verdacht word gekenmerkt. Objectiviteit bewaren is ook een kunst apart.
Dan zal ik je dat eens uitleggen, vriend. Zwak is: in plaats van normaal antwoord geven op een serieuze vraag (die kennelijk als confronterend werd ervaren) deze gewoon wegmodereren zonder enige vorm van kennisgeving. En naast zwak is het ook nog eens absoluut amoreel om op die manier misbruik te maken van je bevoegdheden als moderator.
henkie schreef:Dan zal ik je dat eens uitleggen, vriend. Zwak is: in plaats van normaal antwoord geven op een serieuze vraag (die kennelijk als confronterend werd ervaren) deze gewoon wegmodereren zonder enige vorm van kennisgeving. En naast zwak is het ook nog eens absoluut amoreel om op die manier misbruik te maken van je bevoegdheden als moderator.
Als het een normale vraag was geweest, was het niet weggehaald. Kennisgeven doen we niet aan zoals je in de regels hebt kunnen lezen. Misschien moet je die toch voor de gein eens inkijken want je plast wel vaker naast de pot.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten