Moderator: Moderafo's
leclerc schreef:Henksel!
ik ben het niet met je eens. als je de moeite had genomen om het zojuist door jou gesloten topic te lezen dan had je in mijn tweede post kunnen lezen dat het wat mij betreft niet over TJ zou gaan.
als je me kende dan zou je weten dat ik nooit iemand publiekelijk in de zeik zou zetten.
henkie schreef:leclerc schreef:*kuch*
Heeft TJ zelf de opmerkingen over Milan en haar obsessies weggehaald?
tamelijk zwakke reactie
zwak?
Ik weet niet wat je daaronder verstaat...
rosekapje schreef:Als het echt zo erg is om naar te kijken, dan kijk je toch niet? je klikt een topic aan of je klikt het niet aan.
Dat is niet het punt. Waar het om ging is dat ik -en kennelijk niet als enige- me afvroeg wat voor invloed een dergelijke vorm van baby-worshipping op je relatie met je man heeft.
Aragorn schreef:rosekapje schreef:Als het echt zo erg is om naar te kijken, dan kijk je toch niet? je klikt een topic aan of je klikt het niet aan.
Dat is niet het punt. Waar het om ging is dat ik -en kennelijk niet als enige- me afvroeg wat voor invloed een dergelijke vorm van baby-worshipping op je relatie met je man heeft. Niet om het feit dat dat hier op het forum plaatsvindt.
Katlheen schreef:Ik vind het juist hartstikke leuk om die foto's te bekijken, daarom kom ik in het topic. Maar ik vind het gewoon niet fijn dat ik door de Milans de normale babys niet meer zie.
Zou ik inderdaad bijna hebben gedacht dat Milan een gewone baby is...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten