Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 nov 2006 08:26

Hmm Henk da's niet zo slim om zomaar berichtjes weg te halen, daarmee lijkt het net of je bevestigt dat TJ irritant is. En dat terwijl het helemaal niet over TJ ging, er werd hoogstens als geintje naar haar verwezen. Het topic ging meer over verjaardagen waar moeders alleen maar over hun kind kunnen praten en ik heb niet de indruk dat dat bij TJ zo gaat, al kan ik daar natuurlijk helemaal niet over oordelen. Nu heb je de kans dat TJ zo pissed is dat ze vertrekt, terwijl dat naar aanleiding van het betreffende topic minder snel gebeurt *imho*

rafaell

Berichtdoor rafaell » 21 nov 2006 12:03

Bovendien, mogen we het kind enkel worshippen? Of mag je ook zeggen als je het vreselijk vervelend vindt? Het laatste dunkt mij wel zo wenselijk voor een eerlijke beeldvorming.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 nov 2006 12:17

Als het echt zo erg is om naar te kijken, dan kijk je toch niet? je klikt een topic aan of je klikt het niet aan.

ik kijk bij voorbaat (bijvoorbeeld) al niet in het topic mannenzaken (zonder humor) :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 21 nov 2006 14:26

leclerc schreef:Henksel!
ik ben het niet met je eens. als je de moeite had genomen om het zojuist door jou gesloten topic te lezen dan had je in mijn tweede post kunnen lezen dat het wat mij betreft niet over TJ zou gaan.

Die link tussen het weggehaalde bericht en jouw nieuwe topic is overduidelijk. Dat geef je zelf in die 2e post al aan. Dat je er dan nog even bijzet dat het wat jou betreft niet zo hoeft te zijn, kan ik dan moeilijk serieus nemen.

als je me kende dan zou je weten dat ik nooit iemand publiekelijk in de zeik zou zetten.

Ik zal je met extra belangstelling volgen :mrgreen:

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 21 nov 2006 14:32

Juist omdat het bericht werd weggehaald smoorde je alle discussie in de kiem. Dat ik dan de tekst van het weggehaalde gebruik als uitgangspunt van de discussie lijkt mij logisch.

En als ik dan ook nog aangeef dat het niet over TJ hoeft te gaan omdat je dan een discussie op de persoon krijgt dan is het alleen nog maar extra correct.

Nee Henk,

Het probleem is dat erkende neuzelaars en off-topic-gaanders ook meedoen in de discussie en daarom bij voorbaat als verdacht word gekenmerkt.

Objectiviteit bewaren is ook een kunst apart.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 nov 2006 15:56

henkie schreef:
leclerc schreef:*kuch*

Heeft TJ zelf de opmerkingen over Milan en haar obsessies weggehaald?
tamelijk zwakke reactie

zwak?
Ik weet niet wat je daaronder verstaat...

Dan zal ik je dat eens uitleggen, vriend. Zwak is: in plaats van normaal antwoord geven op een serieuze vraag (die kennelijk als confronterend werd ervaren) deze gewoon wegmodereren zonder enige vorm van kennisgeving. En naast zwak is het ook nog eens absoluut amoreel om op die manier misbruik te maken van je bevoegdheden als moderator.

rosekapje schreef:Als het echt zo erg is om naar te kijken, dan kijk je toch niet? je klikt een topic aan of je klikt het niet aan.

Dat is niet het punt. Waar het om ging is dat ik -en kennelijk niet als enige- me afvroeg wat voor invloed een dergelijke vorm van baby-worshipping op je relatie met je man heeft. Niet om het feit dat dat hier op het forum plaatsvindt.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 21 nov 2006 15:57

just my point
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 nov 2006 16:05

Overigens, is het geen moderatorele doodzonde om dit soort acties uit te halen? :roll:

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 21 nov 2006 16:12

Dat is niet het punt. Waar het om ging is dat ik -en kennelijk niet als enige- me afvroeg wat voor invloed een dergelijke vorm van baby-worshipping op je relatie met je man heeft.

Sluit ik me aan. Het gaat mij niet om de persoon of personen, maar mij gaat het om z'n algemeenheid, sprekend uit ervaring. Vandaar mijn voorbeeld over een verjaardag waar je blijkbaar genegeerd wordt omdat je nog geen kind(eren) hebt. En alles, maar dan werkelijk ook alles, draait om het kind. Ik ben nog geen vader, maar als ik dat soort dingen zie en ervaar, begint mijn evt. kinderwens toch drastisch te verdwijnen. Kortom, in alle eerlijkheid lijkt het mij een zinnig onderwerp om over te babbelen. En nogmaals, een zinnig onderwerp, en niet een topic om iemand zwart te maken, dat is niet mijn insteek. Mocht dat anders zijn overgekomen, mijn oprechte excuses.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 nov 2006 16:12

Aragorn schreef:
rosekapje schreef:Als het echt zo erg is om naar te kijken, dan kijk je toch niet? je klikt een topic aan of je klikt het niet aan.

Dat is niet het punt. Waar het om ging is dat ik -en kennelijk niet als enige- me afvroeg wat voor invloed een dergelijke vorm van baby-worshipping op je relatie met je man heeft. Niet om het feit dat dat hier op het forum plaatsvindt.

mijn reactie was een reactie op rafaell.

en als je een relatie hebt en je krijgt een kindje, wordt je relatie toch iets anders.
maar ik vraag me af wat baby worshipping dan wel precies is. veel foto's plaatsen? kan je ook onder de noemer trots scharen mi.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 21 nov 2006 16:17

worshipping is aanbidding.

Het lijkt mij als man wel heel lastig als je de Joop Zoetemelk van de familie word: De eeuwige tweede.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 21 nov 2006 17:02

Ik vind het juist hartstikke leuk om die foto's te bekijken, daarom kom ik in het topic. Maar ik vind het gewoon niet fijn dat ik door de Milans de normale babys niet meer zie.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 21 nov 2006 17:06

Ik vind het juist hartstikke leuk om die foto's te bekijken, daarom kom ik in het topic. Maar ik vind het gewoon niet fijn dat ik door de Milans de normale babys niet meer zie.

Zou ik inderdaad bijna hebben gedacht dat Milan een gewone baby is... :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 21 nov 2006 17:23

Katlheen schreef:

Zou ik inderdaad bijna hebben gedacht dat Milan een gewone baby is... :mrgreen:

Nee Milan is een beroemde baby, hij is van heel het volk!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 nov 2006 17:56

Jongens..Mílan kan er niets aan doen hé :roll:

Terug naar “Archief”