Eetproblemen/stoornis

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 24 okt 2006 21:07

Dochter Kimberley ook RWsters soms;/ BMI=18,36 8)
André: BMI=29,17 :-oo

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 okt 2006 21:07

L'être extraterrestre schreef:
Lalage schreef:Wees je ervan bewust dat de BMI ook niet alles zegt he!
Daarom vind ik mezelf ook veel te dik 8)

ow maar dat vinden bijna alle vrouwen toch? als ze zich niet te dun vinden ;)
Mijn vriendinnen zeiden tegen mij: als jij jezelf al dik vindt, wat zijn wij dan wel niet voor vette varkens? Dus ik mocht niet meer over mijn figuur zeuren. En dat was eigenlijk ook wel terecht, al ben ik nu wel bang dat ik echt steeds dikker ga worden door de lekkere koekjes hier in huis.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 24 okt 2006 21:23

Lalage schreef:

Mijn vriendinnen zeiden tegen mij: als jij jezelf al dik vindt, wat zijn wij dan wel niet voor vette varkens? Dus ik mocht niet meer over mijn figuur zeuren. En dat was eigenlijk ook wel terecht, al ben ik nu wel bang dat ik echt steeds dikker ga worden door de lekkere koekjes hier in huis.
Mijn moeder pas, jooh, wat begin jij voor zwembandjes te krijgen! (van die kussentjes op je rug, links en rechts 1) Ik had echt het idee, bedankt mam, dat kon ik net gebruiken.

En de volgende dag is het weer: wees maar blij met je slanke figuurtje, voor zo lang het duurt.

Ik vind mijn bovenbenen te dik (lang leve rokken en wijde broeken 8) ) Mijn bovearmen al helemaal, ik begin echt een buik te krijgen, vetrollen op mijn rug, een bol gezicht... En mijn moeder vind mijn kuiten vaag (zeg maar, lelijk) dus die zijn ook lelijk. Meer details krijg je niet.. :mrgreen: En borsten schijnen al snel 1 kg per stuk te wegen.. *hakt voorgevel af*

André

Berichtdoor André » 24 okt 2006 21:34

Ook een positief zelf beeld kan belangrijk zijn denk ik als het om gewicht/uiterlijk gaat?

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 24 okt 2006 22:15

Dat is denk ik heel belangrijk.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 25 okt 2006 07:25

André schreef:Ook een positief zelf beeld kan belangrijk zijn denk ik als het om gewicht/uiterlijk gaat?
Misschien :wink: Maar als moeders het zegt zal het wel waar zijn denk ;/

Maar dit is een topic voor mensen met problemen, niet zeurende mensjes die zichzelf niet mooi vinden. Zoals ik dus 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 okt 2006 09:24

Hoe oud was je ook alweer l'etre? Een mannelijk persoon (wel van ongeveer je eigen leeftijd) dat je mooi vindt kan wonderen doen!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 25 okt 2006 09:44

Lalage schreef:

Mijn moeder pas, jooh, wat begin jij voor zwembandjes te krijgen! (van die kussentjes op je rug, links en rechts 1) Ik had echt het idee, bedankt mam, dat kon ik net gebruiken.

En de volgende dag is het weer: wees maar blij met je slanke figuurtje, voor zo lang het duurt.

Ik vind mijn bovenbenen te dik (lang leve rokken en wijde broeken 8) ) Mijn bovearmen al helemaal, ik begin echt een buik te krijgen, vetrollen op mijn rug, een bol gezicht... En mijn moeder vind mijn kuiten vaag (zeg maar, lelijk) dus die zijn ook lelijk. Meer details krijg je niet.. :mrgreen: En borsten schijnen al snel 1 kg per stuk te wegen.. *hakt voorgevel af*

Moeders :roll:

Mijn moeder zegt altijd: morgen gaan we samen lijnen...
Ik: Maham...ik hoef helemaal niet te lijnen...
Moeder: maar je moet wel opletten hoor

*diepe zucht*

Borsten btw moet je juist als compensatiepunt zien :mrgreen: Als je grote borsten heb mag je ook best wat dikker zijn denk...
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 okt 2006 09:46

Hmmm mijn zusje en ik zijn altijd bang dat we net zo dik worden als onze moeder... gelukkig hebben we een slanke pa, hij heeft nog amper een buikje terwijl hij de 50 al is gepasseerd. Verder is mama heel lief hoor, zou niet anders willen!!

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 25 okt 2006 09:50

Lalage schreef:Hoe oud was je ook alweer l'etre? Een mannelijk persoon (wel van ongeveer je eigen leeftijd) dat je mooi vindt kan wonderen doen!

Je hoort het wel en weet het wel, maar je bent in de gedachte dat je dik bent zo ontzettend eigenwijs...

*ervaring :wink:
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 25 okt 2006 10:07

Dreamster schreef:
Lalage schreef:

Moeders :roll:

Mijn moeder zegt altijd: morgen gaan we samen lijnen...
Ik: Maham...ik hoef helemaal niet te lijnen...
Moeder: maar je moet wel opletten hoor

*diepe zucht*

Borsten btw moet je juist als compensatiepunt zien :mrgreen: Als je grote borsten heb mag je ook best wat dikker zijn denk...

Het gaat vaak samen he :) Mensen met grote borsten zijn vaak sowieso wat forser.... zo niet, dan is er vast sprake van siliconen :P :D

L'Etre schreef:Maar dit is een topic voor mensen met problemen, niet zeurende mensjes die zichzelf niet mooi vinden. Zoals ik dus

Jij moet niet zeuren. Er zijn genoeg mensen die graag met je van uiterlijk zouden willen ruilen :)
Laatst gewijzigd door Marnix op 25 okt 2006 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 okt 2006 10:09

Dat is niet altijd waar hoor Marnix!

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 25 okt 2006 10:10

Marnix vind mij dus dik 8)

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 25 okt 2006 10:12

Lalage schreef:Hoe oud was je ook alweer l'etre? Een mannelijk persoon (wel van ongeveer je eigen leeftijd) dat je mooi vindt kan wonderen doen!
Juist niet. Ik heb nu al wat versleten (gozertje of 4, 1 keer daadwerkelijk verkering, andere keren zei ik nee, klinkt heel opschepperig, ik ben er niet trots op :? ) maar dat maakt het juist veel en veel erger.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 25 okt 2006 10:24

:roll: dat is niet leuk :( Toen ik mijn eerste vriendje kreeg, was dat heel goed voor mijn ego, omdat ik daarvoor niet geloofde dat iemand mij zo leuk kon vinden.

Terug naar “Archief”