André: BMI=29,17

Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:Daarom vind ik mezelf ook veel te dikLalage schreef:Wees je ervan bewust dat de BMI ook niet alles zegt he!
Mijn moeder pas, jooh, wat begin jij voor zwembandjes te krijgen! (van die kussentjes op je rug, links en rechts 1) Ik had echt het idee, bedankt mam, dat kon ik net gebruiken.Lalage schreef:L'être extraterrestre schreef:Daarom vind ik mezelf ook veel te dikLalage schreef:Wees je ervan bewust dat de BMI ook niet alles zegt he!
ow maar dat vinden bijna alle vrouwen toch? als ze zich niet te dun vinden![]()
Mijn vriendinnen zeiden tegen mij: als jij jezelf al dik vindt, wat zijn wij dan wel niet voor vette varkens? Dus ik mocht niet meer over mijn figuur zeuren. En dat was eigenlijk ook wel terecht, al ben ik nu wel bang dat ik echt steeds dikker ga worden door de lekkere koekjes hier in huis.
L'être extraterrestre schreef:Mijn moeder pas, jooh, wat begin jij voor zwembandjes te krijgen! (van die kussentjes op je rug, links en rechts 1) Ik had echt het idee, bedankt mam, dat kon ik net gebruiken.Lalage schreef:L'être extraterrestre schreef:Daarom vind ik mezelf ook veel te dikLalage schreef:Wees je ervan bewust dat de BMI ook niet alles zegt he!
Mijn vriendinnen zeiden tegen mij: als jij jezelf al dik vindt, wat zijn wij dan wel niet voor vette varkens? Dus ik mocht niet meer over mijn figuur zeuren. En dat was eigenlijk ook wel terecht, al ben ik nu wel bang dat ik echt steeds dikker ga worden door de lekkere koekjes hier in huis.
En de volgende dag is het weer: wees maar blij met je slanke figuurtje, voor zo lang het duurt.
Ik vind mijn bovenbenen te dik (lang leve rokken en wijde broeken) Mijn bovearmen al helemaal, ik begin echt een buik te krijgen, vetrollen op mijn rug, een bol gezicht... En mijn moeder vind mijn kuiten vaag (zeg maar, lelijk) dus die zijn ook lelijk. Meer details krijg je niet..
En borsten schijnen al snel 1 kg per stuk te wegen.. *hakt voorgevel af*
Lalage schreef:Hoe oud was je ook alweer l'etre? Een mannelijk persoon (wel van ongeveer je eigen leeftijd) dat je mooi vindt kan wonderen doen!
Dreamster schreef:L'être extraterrestre schreef:Mijn moeder pas, jooh, wat begin jij voor zwembandjes te krijgen! (van die kussentjes op je rug, links en rechts 1) Ik had echt het idee, bedankt mam, dat kon ik net gebruiken.Lalage schreef:L'être extraterrestre schreef:Daarom vind ik mezelf ook veel te dikLalage schreef:Wees je ervan bewust dat de BMI ook niet alles zegt he!
En de volgende dag is het weer: wees maar blij met je slanke figuurtje, voor zo lang het duurt.
Ik vind mijn bovenbenen te dik (lang leve rokken en wijde broeken) Mijn bovearmen al helemaal, ik begin echt een buik te krijgen, vetrollen op mijn rug, een bol gezicht... En mijn moeder vind mijn kuiten vaag (zeg maar, lelijk) dus die zijn ook lelijk. Meer details krijg je niet..
En borsten schijnen al snel 1 kg per stuk te wegen.. *hakt voorgevel af*
Moeders![]()
Mijn moeder zegt altijd: morgen gaan we samen lijnen...
Ik: Maham...ik hoef helemaal niet te lijnen...
Moeder: maar je moet wel opletten hoor
*diepe zucht*
Borsten btw moet je juist als compensatiepunt zienAls je grote borsten heb mag je ook best wat dikker zijn denk...
L'Etre schreef:Maar dit is een topic voor mensen met problemen, niet zeurende mensjes die zichzelf niet mooi vinden. Zoals ik dus
Juist niet. Ik heb nu al wat versleten (gozertje of 4, 1 keer daadwerkelijk verkering, andere keren zei ik nee, klinkt heel opschepperig, ik ben er niet trots opLalage schreef:Hoe oud was je ook alweer l'etre? Een mannelijk persoon (wel van ongeveer je eigen leeftijd) dat je mooi vindt kan wonderen doen!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 16 gasten