L'être extraterrestre schreef:Dat had ik ook niet verwacht, de enige mening die jij deelt is die van jezelf.Optimatus schreef:Dat is jouw mening en ik deel die niet.
Dat geldt dan ook voor jou

Moderator: Moderafo's
Ik vind dit geen reden om in het openbaarzonder argumentatie alom gerespecteerde mensen de goot in te trappen. Doe dat dan via mail.Cisca schreef:L'être extraterrestre schreef:Cisca klaagt nooit over haar ziekte, het is een sterk mens (respect!) en ze kan vast heel goed haar zaakjes zelf opknappen. Zo niet, dan moet ze haar mond houden en niet andere mensen voor haar karretje gaan spannen.
Ho ho, niet zo snel met een oordeel klaar staan, 'k heb een vriendenkring, die als familie voor me geworden is, en me enorm steunt, daar deel ik lief en leed mee, dat heeft niets te maken met anderen voor je karretje spannen!
Zonder hen zou ik waarschijnlijk lang niet zo positief kunnen blijven, en veel sneller de moed laten zakken, het is dus niet meer dan logisch dat ik hen op de hoogte gesteld heb van mijn zeer vervelende ervaringen!
L'être extraterrestre schreef:Ik vind dit geen reden om in het openbaarzonder argumentatie alom gerespecteerde mensen de goot in te trappen. Doe dat dan via mail.Cisca schreef:L'être extraterrestre schreef:Cisca klaagt nooit over haar ziekte, het is een sterk mens (respect!) en ze kan vast heel goed haar zaakjes zelf opknappen. Zo niet, dan moet ze haar mond houden en niet andere mensen voor haar karretje gaan spannen.
Ho ho, niet zo snel met een oordeel klaar staan, 'k heb een vriendenkring, die als familie voor me geworden is, en me enorm steunt, daar deel ik lief en leed mee, dat heeft niets te maken met anderen voor je karretje spannen!
Zonder hen zou ik waarschijnlijk lang niet zo positief kunnen blijven, en veel sneller de moed laten zakken, het is dus niet meer dan logisch dat ik hen op de hoogte gesteld heb van mijn zeer vervelende ervaringen!
Ik zeg overigens ook niets van het contact onderling, wat gaat mij het aan wat jij bespreekt op msn/met mensen, dat is jouw zaak, niet de mijne. Maar dat dan vervolgens een klein, uiterst negatief, en totaal van 1 kant bekeken, daardoor onbeoordeelbaar, stukje hier word gepost, vind ik gewoon niet eerlijk.
L'être extraterrestre schreef:Ik vind dit geen reden om in het openbaarzonder argumentatie alom gerespecteerde mensen de goot in te trappen. Doe dat dan via mail.
L'être extraterrestre schreef:Ik zeg overigens ook niets van het contact onderling, wat gaat mij het aan wat jij bespreekt op msn/met mensen, dat is jouw zaak, niet de mijne.
L'être extraterrestre schreef:Maar dat dan vervolgens een klein, uiterst negatief, en totaal van 1 kant bekeken, daardoor onbeoordeelbaar, stukje hier word gepost, vind ik gewoon niet eerlijk.
L'être extraterrestre schreef:Nope, klopt, ik zou diegene per pb daarop attenderen, en er niet zoveel heibel over schoppen en daarbij mensen meetrekken.
Margoed, mijn mening, zoek het lekker uit allemaal.
Edit: met heibel schoppen bedoel ik dus, het op rw posten, en doel ik niet op msn ed.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 70 gasten