Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 21 okt 2006 20:26

L'être extraterrestre schreef:
Optimatus schreef:Dat is jouw mening en ik deel die niet.
Dat had ik ook niet verwacht, de enige mening die jij deelt is die van jezelf.

Dat geldt dan ook voor jou 8)

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 21 okt 2006 20:27

Cisca schreef:
L'être extraterrestre schreef:Cisca klaagt nooit over haar ziekte, het is een sterk mens (respect!) en ze kan vast heel goed haar zaakjes zelf opknappen. Zo niet, dan moet ze haar mond houden en niet andere mensen voor haar karretje gaan spannen.

Ho ho, niet zo snel met een oordeel klaar staan, 'k heb een vriendenkring, die als familie voor me geworden is, en me enorm steunt, daar deel ik lief en leed mee, dat heeft niets te maken met anderen voor je karretje spannen!
Zonder hen zou ik waarschijnlijk lang niet zo positief kunnen blijven, en veel sneller de moed laten zakken, het is dus niet meer dan logisch dat ik hen op de hoogte gesteld heb van mijn zeer vervelende ervaringen!
Ik vind dit geen reden om in het openbaarzonder argumentatie alom gerespecteerde mensen de goot in te trappen. Doe dat dan via mail.

Ik zeg overigens ook niets van het contact onderling, wat gaat mij het aan wat jij bespreekt op msn/met mensen, dat is jouw zaak, niet de mijne. Maar dat dan vervolgens een klein, uiterst negatief, en totaal van 1 kant bekeken, daardoor onbeoordeelbaar, stukje hier word gepost, vind ik gewoon niet eerlijk.

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 21 okt 2006 20:33

L'être extraterrestre schreef:
Cisca schreef:
L'être extraterrestre schreef:Cisca klaagt nooit over haar ziekte, het is een sterk mens (respect!) en ze kan vast heel goed haar zaakjes zelf opknappen. Zo niet, dan moet ze haar mond houden en niet andere mensen voor haar karretje gaan spannen.

Ho ho, niet zo snel met een oordeel klaar staan, 'k heb een vriendenkring, die als familie voor me geworden is, en me enorm steunt, daar deel ik lief en leed mee, dat heeft niets te maken met anderen voor je karretje spannen!
Zonder hen zou ik waarschijnlijk lang niet zo positief kunnen blijven, en veel sneller de moed laten zakken, het is dus niet meer dan logisch dat ik hen op de hoogte gesteld heb van mijn zeer vervelende ervaringen!
Ik vind dit geen reden om in het openbaarzonder argumentatie alom gerespecteerde mensen de goot in te trappen. Doe dat dan via mail.

Ik zeg overigens ook niets van het contact onderling, wat gaat mij het aan wat jij bespreekt op msn/met mensen, dat is jouw zaak, niet de mijne. Maar dat dan vervolgens een klein, uiterst negatief, en totaal van 1 kant bekeken, daardoor onbeoordeelbaar, stukje hier word gepost, vind ik gewoon niet eerlijk.

waar het om gaat is, dat Cisca in dat viva topic bij relaties, gezegd heeft dat zij haar geld zekersteweten niet uit zou geven aan zo'n blad
waarop zij een pb heeft gekregen waar ze uitgescholden werd voor zielig, en dat ze (degene die de pb stuurde)..niet aardig vond, dat ze alle topics van diegene bevuilde door te vertellen dat Cisca zelf o zo zielig was
en nog vele andere onrespectvolle opmerkingen!
*ook over haar ziekte, ja*

en overigens gaat het hier niet over msn en mail, maar over pb's, wat al eerder werd verteld

en het heeft hier niks te maken met mensen voor je karretje spannen, wij zijn Cisca's familie, we delen elkaars problemen en helpen elkaar.
zeg nou zelf, als jij van die pb's kreeg waar je onrespectvol in werd behandeld, dan zou jij dat zelf ook niet pikken
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 21 okt 2006 20:35

Nope, klopt, ik zou diegene per pb daarop attenderen, en er niet zoveel heibel over schoppen en daarbij mensen meetrekken.

Margoed, mijn mening, zoek het lekker uit allemaal.

Edit: met heibel schoppen bedoel ik dus, het op rw posten, en doel ik niet op msn ed.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 21 okt 2006 20:37

L'être extraterrestre schreef:Ik vind dit geen reden om in het openbaarzonder argumentatie alom gerespecteerde mensen de goot in te trappen. Doe dat dan via mail.

Volgens mij heb ik niemand de grond ingetrapt :shock:

L'être extraterrestre schreef:Ik zeg overigens ook niets van het contact onderling, wat gaat mij het aan wat jij bespreekt op msn/met mensen, dat is jouw zaak, niet de mijne.

Fijn zo, dat je daar mee eens ben zeg, alsof ik me daar iets van aan zou trekken :roll:

L'être extraterrestre schreef:Maar dat dan vervolgens een klein, uiterst negatief, en totaal van 1 kant bekeken, daardoor onbeoordeelbaar, stukje hier word gepost, vind ik gewoon niet eerlijk.

Welk stukje bedoel je hiermee?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 21 okt 2006 20:39

L'être extraterrestre schreef:Nope, klopt, ik zou diegene per pb daarop attenderen, en er niet zoveel heibel over schoppen en daarbij mensen meetrekken.

Margoed, mijn mening, zoek het lekker uit allemaal.

Edit: met heibel schoppen bedoel ik dus, het op rw posten, en doel ik niet op msn ed.

Waar bemoei je je dan mee!

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 21 okt 2006 20:40

*onbelangrijk*

Cisca

Berichtdoor Cisca » 21 okt 2006 20:42

L'être extraterrestre schreef:*onbelangrijk*

Inderdaad, het sloeg echt nergens op!!!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 okt 2006 20:57

*stampfoetert* 8)

En dat op mijn rustige zaterdagavondje :P

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 02 nov 2006 20:37

Wellicht is het verstandig om een algemeen moderatorsaccount aan te maken (is Moderafo's dat niet al?) en geen persoonlijke mods meer aan te stellen. Dat voorkomt persoonlijke vetes (waaraan ik ook wel eens heb deelgenomen).
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 03 nov 2006 00:47

Daar is over nagedacht ;-)

zie hier de achterliggende gedachte: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=313671#313671

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 03 nov 2006 09:18

Als je alle moderators toegang geeft tot één moderatoraccount, dan blijft het principe gehandhaafd, maar voorkom je onderlinge frictie tussen gebruikers en moderators.

Zomaar een suggestie.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 03 nov 2006 11:45

Opti, dat is veel te lastig, dan zou men altijd met 2 schermen ingelogged moeten zijn, gaat sowieso een keer mis, zit je met het verkeerde account te posten :wink:

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 03 nov 2006 11:58

misschien onder elke post iets van:

Dit post ik als gebruiker/moderator*

*Doorhalen wat niet van toepassing is.
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 nov 2006 18:19

Maar dan zou bij een 'post als gebruiker' de moderator-gebruiker ook zijn/haar naam erbij moeten zetten... tamelijk omslachtig allemaal.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Terug naar “Archief”