vrijheid voor vieren is wat anders dan bij de wet vastleggen dat iedereen maar vrij is op zo`n dat
Nu ligt er vast gelegd dat elke nederlander vrij heeft op tweede paasdag terwijl het gros niets heeft met pasen. Wat is dan het verschil met een vrije dag op suikerfeest waar je ook niets mee hebt. Ik vind dat er vrijheid moet zijn om op bepaalde dagen vrij te nemen.
Wil je vrij op je suikerfeest, best dan neem je dus gewoon een snipperdag op, dit geld ook voor christenen. Wil je vrij op kerst? Dan neem je dag op. Traditioneel met kerst vrij zijn is even belachelijk als je niets hebt met het kerstfeest.
als wij dus met z`n allen gezellig vrij nemen op een islamitishe of boedisme feestdag dan geef je gehoor aan wat ONZE VADER juist verbood.
Alleen als jij vrij neemt omdat feest te vieren..
ik vind dat we al erg veel tolereren ik bedoel de een na de andere moskee of gebedshuis stamt de grond uit om hun wil word straks de naam allochtoon veranderd ze mogen 5 keer per dag vrij nemen om naar mekka te bidden nu ook al de feestdagen wat word het volgende?
Zolang ze dit weer compenseren op kerst (wat een heidensch feest is) zie ik geen probleem. Zolang ze mij niet confronteren of stenigen omdat ik wel werk op het suikerfeest, zie ik daar geen probleem in. Natuurlijk zie ik moskeeën ook liever verdwijnen en daarvoor in de plaats kerken komen.