Hero
tzijn geen feiten. feiten hebben plaatsgevonden. waar ik en een enkele andere op doelen is onvervulde profietie die maar weinigen verstaan.
Moderator: Moderafo's
madel schreef:t zijn geen feiten. feiten hebben plaatsgevonden. waar ik en een enkele andere op doelen is onvervulde profietie die maar weinigen verstaan
Divrei Shmuel schreef:Wanneer jullie de moeite zouden nemen Ezechiel 40-48 door te nemen dan zou je moeten opvallen dat daar geen luchtje aanzit, maar dat de heiligheid van die plaats door HASJEM gewaardeerd en gewenst is. Daaraan populistisch christelijke speculaties te verbinden van een nep Tempel en een anti-gezalfde lijkt mij zeer onvoorzichtig
Hero schreef:Divrei Shmuel schreef:Wanneer jullie de moeite zouden nemen Ezechiel 40-48 door te nemen dan zou je moeten opvallen dat daar geen luchtje aanzit, maar dat de heiligheid van die plaats door HASJEM gewaardeerd en gewenst is. Daaraan populistisch christelijke speculaties te verbinden van een nep Tempel en een anti-gezalfde lijkt mij zeer onvoorzichtig
Sam ... de profeet zelf, noemt deze tempel (die hij uitgebreid meet) een : *PLAATS DER MISDAAD* — dus blijkbaar is zijn symboliek aan jou ontgaan ?? — in de Apokalyps, wordt deze tempel genoemd : *DE TROON DES SATANS* — en dan nu nog een leuk detail, waar je blijkbaar per_abuis hebt overheen gelezen >
"... HAKEN van een handbreedte waren aan alle zijden aan het gebouw bevestigd ; op de tafels kwam het vlees van de offergave ..." {Ezechiel_40:43}
Nogmaals : wat zou Jezus moeten, in zo'n gruwelijk abattoir ...??
madel schreef:Voor de meeste onder ons kan men het zich maar niet voorstellen dar er weer geofferd zal worden. Ezechiel laat het uitgebreid zien. ook teksten spreken erover. volken en of heidenen zullen van jaar tot jaar optrekken naar Jerzualem. lees de hoofdstukken eens door. dan lees je excact hoe er gehandeld zal worden. mensen begrijpen het niet en gaan dan zeggen: wat moet de HEre Jezus in zon abbatoir? probeer het eens in de tijd de plaatsen. misschien wordt het dan iets duidelijker
Divrei Shmuel schreef:1. "*PLAATS DER MISDAAD*""... HAKEN van een handbreedte waren aan alle zijden aan het gebouw bevestigd ; op de tafels kwam het vlees van de offergave ..." {Ezechiel_40:43}
Nogmaals : wat zou Jezus moeten, in zo'n gruwelijk abattoir ...??
Welk vers zou dat moeten zijn? Ik ben het niet tegengekomen
Divrei Shmuel schreef:2. "*DE TROON DES SATANS*"
Gaat over de verblijfsplaats van de gemeente van Pergamos uit Azie (gedeelte van het huidige Turkije) (Openb.1:11; 2:12,13) - dus wat heeft die streek met de Tempel van J'roesjalajjiem van doen?
Divrei Shmuel schreef:3. ""... HAKEN van een handbreedte waren aan alle zijden aan het gebouw bevestigd ; op de tafels kwam het vlees van de offergave ..." {Ezechiel_40:43}"
Divrei Shmuel schreef:Er is veel wat G-d in de loop der tijden verricht heeft en zal verrichten wat wij niet direct zullen begrijpen, maar dit zal een feit zijn; dat er weer geofferd zal worden
madel schreef:mensen begrijpen het niet en gaan dan zeggen: wat moet de HEre Jezus in zon abbatoir?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten