dick89 schreef:Ik vind als jij het op deze drie punten oneens bent met de SGP dat je dan ook niet CU moet stemmen, want die denken over 2 van deze drie dingen(doodstraf en zondagsheiliging) bijna exact hetzelfde.
CU is niet voor doodstraf. Ik stem trouwens ook CDA
dick89 schreef:Als jij de uitspraak doet over 20ers die zic gedragen als 85naren, kan ik er ook een terug doen, al vind ik deze manier van discussie voeren niet echt positief en christelijk zoals. Ik denk dat je hiermee mensen erg mee kan beledigen. Wij als SGP proberen niet als oudbollig naar voren te komen, want dat doen we liever ook niet, maar we proberen wel de BIJbel na te leven!!! En het is altijd makkelijker om van de Bijbel af te gaan dan hem vast te houden.
het is jammer dat jullie schijnen te denken dat de SGP manier van bijbellezen de enige is. En als je je door mijn opmerking beledigd voelt moet je iets meer relativeringsvermogen opbouwen.
dick89 schreef:Ik weet niet of jij thuis het RD leest maar er stond onlangs een uitslag van een peiling of er teveel politieke voorkeur was en de uitslag was: Nee
Dus deze uitspraak word met harde feiten verworpen.
Nee, lees Trouw, af en toe een RD.
Harde feiten? Dat de achterban van het RD dat vind zegt helemaal niks. Het is immers dezelfde achterban van de SGP.
dick89 schreef:Echt dit kun je van me aanemen er word over de SGP veelste veel met vooroordelen gedacht! Verdiep je eens in de partij!!!
Vast wel, neemt niet weg dat er, ook zonder vooroordelen, genoeg overblijft om mij er vanaf te keren.
Wow, dat is inderdaad een goed argument om SGP te stemmen!dick89 schreef:Overigens kun je beter een beetje te rechts stemmen als een beetje te links!!!