leclerc schreef:Voor de duidelijkheid: Ik heb een uiterst genuanceerd homo-standpunt en zal de laatste zijn die ze het recht op samenleven dan wel trouwen zal gaan verbieden. sowieso vind ik het eng om daarmee met de bijbel te gaan schermen en dat laat ik achterwege. Ik heb moeite met excessen, maar dat is met alle vorm van excessen zo en is wat mij betreft niet zo homo gerelateerd
Duidelijk?
Helemaal mee eens, en duidelijk verwoord!
rosalie83 schreef:leclerc schreef:Dat heb ik allemaal gelezen.
En ik vind het heel erg fijn voor je dat je jezelf op je plek weet in je eigen kerk en dat er zelfs voor je gebeden word. (jaja, ik heb echt goed gelezen)
Maar als jij nu eens goed leest dan zou je kunnen lezen dat m.i. jou moeite (of wel frustrate) bestaat uit de manier waarop Homo's hier (op dit forum) en in het algemene christelijke wereldje word ontvangen of liever gezegd: niet ontvangen.
ik hen niets meer en niets minder gezegd en het feit dat jij al bij het woord frustratie op de kast vliegt geeft in ieder geval te denken.
Waarschijnlijk komt het door de manier waarop je de dingen zegt, want ik raak hier ook nogal geirriteerd van en ik ben een hetero-vrouw.
'k Heb het allemaal eerst bijgelezen, 'k vind dat Leclerc serieus bezig is, met een plagende ondertoon, wat het juist wat meer ontspannen maakt!