Homofilie 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 01 okt 2006 21:34

Nou, dat ik hem niet zou durven aanraken lijkt me heel sterk. Maar ik heb het net iste te vaak gemerkt en gezien, dat men heel 'ruim' denkt over homoseksualiteit... Totdat zoonlief ineens opbiecht dat hij homo is...

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 01 okt 2006 21:54

Spons schreef:wat wil je hier mee zeggen , ? Wat zou het als je broer homo is of je vader ? Is hij dan opeens niet meer je liefdevolle broer of je zorgzame vader ?

Een homofiel is ook een mens hoor , met gevoelens , durf jij hem dan niet aan te raken omdat je dan denkt aan sexule dingen van homo's ?

*grijns* je hebt toch wel door dat Denkertje zelf homo is? ;)

btw: ik kan me niet echt voorstellen dat ik anders naar een van mijn broers zou kijken als hij zou vertellen dat hij homo was. Ik zou wel heel anders naar homo-discussies gaan luisteren, en me er misschien zelf wat meer in mengen ;)

(behalve misschien als het mijn getrouwde broer zou zijn, of een broer die een lange tijd verkering met een meid heeft gehad..)
Laatst gewijzigd door Hippieblijhoofd op 01 okt 2006 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 01 okt 2006 21:55

Ja daar kan ik me wel wat bij indenken, dan word een arm om iemand heen slaan heel anders opgevat dan dat het eerst was.
Auf Wiedersehen!

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 01 okt 2006 21:55

Denkertje21 schreef:'t wordt echter al moeilijker als het heel dichtbij gaat komen... Als bijv. je zoon, je broer of je vader homo blijkt te zijn...

Mijn broer is inderdaad homo.
Nog vragen?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 01 okt 2006 21:57

T. Lindeman schreef:Ja daar kan ik me wel wat bij indenken, dan word een arm om iemand heen slaan heel anders opgevat dan dat het eerst was.

njah ;) dat is misschien wel weer handiger als je alleen maar broers hebt :D
bovendien, ik ben een meisje met alleen broers, ik denk er toch ook niet vanalles van als ze een arm om mij heen slaan? (niet dat ik het me niet voor kan stellen hoor.. maar toch is het wel raar..)

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 01 okt 2006 22:00

Hippieblijhoofd schreef:
T. Lindeman schreef:Ja daar kan ik me wel wat bij indenken, dan word een arm om iemand heen slaan heel anders opgevat dan dat het eerst was.

bovendien, ik ben een meisje met alleen broers, ik denk er toch ook niet vanalles van als ze een arm om mij heen slaan? (niet dat ik het me niet voor kan stellen hoor.. maar toch is het wel raar..)

Ja je hebt gelijk als je het dan hebt over een broer-broer relatie, dan kan ik het me ook niet echt voorstellen dat er wat veranderd. Ik bedoelde eigenlijk bij vrienden.
Auf Wiedersehen!

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 01 okt 2006 22:15

T. Lindeman schreef:
Hippieblijhoofd schreef:

Ja je hebt gelijk als je het dan hebt over een broer-broer relatie, dan kan ik het me ook niet echt voorstellen dat er wat veranderd. Ik bedoelde eigenlijk bij vrienden.

okeej, dan snap ik het. Ik zou het ook wel een erg raar idee vinden als een goede vriendin lesbisch bleek te zijn...

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 01 okt 2006 22:16

tsja als iemand inderdaad lang verkering heeft of al getrouwd is sta je denk ik wel vreemd te kijken !

Overigens vindt ik homo's die zo overdreven doen , zo nichterig zoals tijdens een gayparade ( je hebt van die mensen die ook zo in het echte leven doen ) wel een smet voor andere homo's maar ja wat is normaal !

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 01 okt 2006 23:47

Spons schreef:Overigens vindt ik homo's die zo overdreven doen , zo nichterig zoals tijdens een gayparade ( je hebt van die mensen die ook zo in het echte leven doen ) wel een smet voor andere homo's maar ja wat is normaal !

Ach, ik sla ook gerust een arm om homo's die nichterig doen, als zij daar seksuele gevoelens bij krijgen is dat toch vooral hun probleem en niet het mijne. :)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 02 okt 2006 06:09

T. Lindeman schreef:
Hippieblijhoofd schreef:
okeej, dan snap ik het. Ik zou het ook wel een erg raar idee vinden als een goede vriendin lesbisch bleek te zijn...

whats the problem? :wink:

het lijkt me zo'n raar idee.. zeker als je best 'knuffelig' bent. Maar verder is er niets mis mee, het lijkt me alleen zo vreemd ;).

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 02 okt 2006 06:59

Spons schreef:Overigens vindt ik homo's die zo overdreven doen , zo nichterig zoals tijdens een gayparade ( je hebt van die mensen die ook zo in het echte leven doen ) wel een smet voor andere homo's maar ja wat is normaal !

Nog weer zoiets leuk: als je het vooral maar niet ziet!!! wat is overdreven. In de heterowereld heb je ook lompe en charmate mannen. Nou, in de homowereld heb je mannelijke en vrouwelijke mannen en alles wat daar tussen zit.

WAAROM moeten homo's zich steeds maar aanpassen aan de normen van hetero's? Geef mensen toch de ruimte!@!!
Laatst gewijzigd door Denkertje21 op 02 okt 2006 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 02 okt 2006 07:44

Denkertje21 schreef:

Nog weer zoiets leuk: als je het vooral maar niet ziet!!! wat is overdreven. In de heterowereld heb je ook lompe en charmate mannen. Nou, in de homowereld heb je mannelijke en vrouwelijke mannen en alles wat daar tussen zit.

WAAROM moet homo's zich steeds maar aanpassen aan de normen van hetero's? Geef mensen toch de ruimte!@!!

Homo's hoeven zich niet aan te passen aan hetero's! Homo's (en ook hetero's) moeten zich aanpassen aan de algmene fatsoensnormen!

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 03 okt 2006 17:16

je slaat de spijker op de kop , ik ga toch ook niet in mijn blote reet in urk lopen tijdens een of ander feest ? Dat men er voor uit komt dat men homo is heb ik absoluut geen moeite mee , waar ik wel moeite mee heb is als ze zich extreem uitdorsen en gek doen wat ze anders niet doen , alleen maar om aandacht te vragen

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 03 okt 2006 17:23

Spons schreef:je slaat de spijker op de kop , ik ga toch ook niet in mijn blote reet in urk lopen tijdens een of ander feest ? Dat men er voor uit komt dat men homo is heb ik absoluut geen moeite mee , waar ik wel moeite mee heb is als ze zich extreem uitdorsen en gek doen wat ze anders niet doen , alleen maar om aandacht te vragen

Eerst even over dat aandcht vragen: dat lijkt me ook niet ongegrond!

Verder lijkt het me niet goed om alle homo's te vereenzelvigen met die paar homo's die zich extreem uitdossen op een gaypride!! Zo ben ik niet en zo is de overgrote meerderheid niet. Maar men ziet slechta aan wat voor ogen is... Mag ik dat kortzichtig noemen?
Waarom valt niemand er trouwens over als heel veel meer hetero's zich extreem uitdossen tijdens carnaval?

Is het nou zo heel erg dat je aan sommige homo's ziet dat ze homo zijn? Van elke andere handicap vind je dat vast niet erg. Iemand die slecht ziet, zet een bril op, iemand met één been neemt een kunstbeen enz...

En overdreven gedoe? Dat vind je echt meer bij hetero's dan bij homo's!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 okt 2006 17:38

Is het nou zo heel erg dat je aan sommige homo's ziet dat ze homo zijn? Van elke andere handicap vind je dat vast niet erg. Iemand die slecht ziet, zet een bril op, iemand met één been neemt een kunstbeen enz...

Ooit beweerde je dat homo zijn geen handicap/ziekte is (waar ik het mee eens ben idd), en nu beweer je weer anders :shock: . Maar goed, het past perfect in je straatje deze reis..

Terug naar “Archief”