Moderator: Moderafo's
Spons schreef:wat wil je hier mee zeggen , ? Wat zou het als je broer homo is of je vader ? Is hij dan opeens niet meer je liefdevolle broer of je zorgzame vader ?
Een homofiel is ook een mens hoor , met gevoelens , durf jij hem dan niet aan te raken omdat je dan denkt aan sexule dingen van homo's ?
T. Lindeman schreef:Ja daar kan ik me wel wat bij indenken, dan word een arm om iemand heen slaan heel anders opgevat dan dat het eerst was.
Hippieblijhoofd schreef:T. Lindeman schreef:Ja daar kan ik me wel wat bij indenken, dan word een arm om iemand heen slaan heel anders opgevat dan dat het eerst was.
njahdat is misschien wel weer handiger als je alleen maar broers hebt
bovendien, ik ben een meisje met alleen broers, ik denk er toch ook niet vanalles van als ze een arm om mij heen slaan? (niet dat ik het me niet voor kan stellen hoor.. maar toch is het wel raar..)
T. Lindeman schreef:Hippieblijhoofd schreef:T. Lindeman schreef:Ja daar kan ik me wel wat bij indenken, dan word een arm om iemand heen slaan heel anders opgevat dan dat het eerst was.
njahdat is misschien wel weer handiger als je alleen maar broers hebt
bovendien, ik ben een meisje met alleen broers, ik denk er toch ook niet vanalles van als ze een arm om mij heen slaan? (niet dat ik het me niet voor kan stellen hoor.. maar toch is het wel raar..)
Ja je hebt gelijk als je het dan hebt over een broer-broer relatie, dan kan ik het me ook niet echt voorstellen dat er wat veranderd. Ik bedoelde eigenlijk bij vrienden.
Spons schreef:Overigens vindt ik homo's die zo overdreven doen , zo nichterig zoals tijdens een gayparade ( je hebt van die mensen die ook zo in het echte leven doen ) wel een smet voor andere homo's maar ja wat is normaal !
T. Lindeman schreef:Hippieblijhoofd schreef:
okeej, dan snap ik het. Ik zou het ook wel een erg raar idee vinden als een goede vriendin lesbisch bleek te zijn...
whats the problem?
Spons schreef:Overigens vindt ik homo's die zo overdreven doen , zo nichterig zoals tijdens een gayparade ( je hebt van die mensen die ook zo in het echte leven doen ) wel een smet voor andere homo's maar ja wat is normaal !
Denkertje21 schreef:Spons schreef:Overigens vindt ik homo's die zo overdreven doen , zo nichterig zoals tijdens een gayparade ( je hebt van die mensen die ook zo in het echte leven doen ) wel een smet voor andere homo's maar ja wat is normaal !
Nog weer zoiets leuk: als je het vooral maar niet ziet!!! wat is overdreven. In de heterowereld heb je ook lompe en charmate mannen. Nou, in de homowereld heb je mannelijke en vrouwelijke mannen en alles wat daar tussen zit.
WAAROM moet homo's zich steeds maar aanpassen aan de normen van hetero's? Geef mensen toch de ruimte!@!!
Spons schreef:je slaat de spijker op de kop , ik ga toch ook niet in mijn blote reet in urk lopen tijdens een of ander feest ? Dat men er voor uit komt dat men homo is heb ik absoluut geen moeite mee , waar ik wel moeite mee heb is als ze zich extreem uitdorsen en gek doen wat ze anders niet doen , alleen maar om aandacht te vragen
Is het nou zo heel erg dat je aan sommige homo's ziet dat ze homo zijn? Van elke andere handicap vind je dat vast niet erg. Iemand die slecht ziet, zet een bril op, iemand met één been neemt een kunstbeen enz...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten